Rezerwacja Biurek

Aplikacja do rezerwacji biurek w firmie dla Office 365. Możliwość obsługi aplikacji  w Microsoft Teams.

System rezerwacji biurek, czyli tak zwanych Hot Desk umożliwia zarządzanie liczbą pracowników znajdujących się w danym momencie w biurze oraz pozwala zachować bezpieczną odległość pomiędzy pracownikami. System Hot Desk ma na celu wsparcie firm w stopniowym powrocie pracowników do pracy w biurze i pomoc w utrzymaniu bezpieczeństwa sanitarnego. Aplikacja umożliwia także rezerwację sal konferencyjnych w firmie. System rezerwacji biurek realizowany jest na bazie twojego środowiska Office 365 (Microsoft 365), dlatego nie musisz inwestować w dodatkowe licencje.

Najważniejsze cechy i zalety:

  • Rezerwacja biurek w firmie przez pracowników tzw. Hot Desk
  • Zachowanie bezpieczeństwa sanitarnego podczas powrotu pracowników do firmy
  • Zarządzanie liczbą pracowników w firmie
  • Rezerwacja sal konferencyjnych i planowanie spotkań
  • Raporty w wykorzystania miejsc pracy
  • Możliwość dołączenia ankiety o aktualnym stanie zdrowia pracownika
  • Obsługa systemu rezerwacji biurek w ramach posiadanych licencji Microsoft Office 365
  • Łatwość obsługi aplikacji, znajome środowisko MS Teams / Office 365
  • Szybkie wdrożenie aplikacji (około 3 tygodni)
  • Możliwe rozbudowania systemu rezerwacji biurek o dodatkowe funkcje oraz dostosowania do indywidualnych potrzeb firmy

Dla kogo?

System rezerwacji biurek przeznaczony jest dla wszystkich pracowników w firmie, działu HR, administracji i kadry menadżerskiej.

 Rezerwacja biurek hot desk systeo mobile

Rezerwacja Biurek - Opis

Aplikacja Rezerwacja Biurek umożliwia zarezerwowanie przez pracownika biurka z dostępnego planu piętra biurowca lub listy dostępnych biurek w firmie. W aplikacji Rezerwacja Biurek biurka mają zdefiniowane informacje takie jak numer piętra, numer pokoju, numer biurka, jego opis. Do opisu biurek można dodać dodatkowe atrybuty jak np. rodzaj krzesła, stacja dokująca. Pracownik może dokonać rezerwacji biurka na jeden lub na kilka dni z poziomu MS Teams, strony internetowej lub aplikacji mobilnej. Rezerwacje biurka można potwierdzić za pomocą aplikacji w dniu rezerwacji. Zapobiega to tak zwanym pustym rezerwacjom. W aplikacji Hot Desk może zostać dodana opcjonalnie ankieta o stanie zdrowia pracownika. Wówczas, aby biurko mogło zostać zarezerwowane, pracownik musi wypełnić i zapisać ankietę.

Za pomocą systemu Hot Desk można wyświetlić listę zarezerwowanych biurek wraz z osobami które je zarezerwowały. Raport taki pozwala wyszukać osoby, które fizycznie są w biurze. Każde biurko można przypisać do grupy, która zagwarantuje, że użytkownicy będą mogli zarezerwować biurka z grupy do której należą. Taka struktura pozwala na zabezpieczenie dostępności biurek dla każdego działu w ustalonym sektorze w biurze. Administrator aplikacji Rezerwacja Biurek ma możliwość rezerwacji biurek w imieniu innych pracowników, może także zmieniać grupy biurek i atrybuty biurek.

Rezerwacja salek konferencyjnych

Aplikacja umożliwia także rezerwację sal konferencyjnych. Moduł ten wspiera efektywne zarządzanie salkami i ułatwia planowanie spotkań. Salę zarezerwować można w wybranym terminie i przedziale godzinowym. Użytkownicy mogą filtrować salki po wielkości oraz po ich wyposażeniu. Po dokonaniu rezerwacji sali użytkownik ma możliwość dodania jej do swojego kalendarza w programie Microsoft Outlook. Użytkownik może także zapraszać inne osoby do rezerwacji. Po zapisaniu zaproszenia automatycznie zostanie wysłany do tych osób plik z dodaniem terminu do ich kalendarza. Istnieje możliwość określenia w aplikacji dostępności danej Sali lub sal tylko dla wybranej grupy pracowników firmy.

Galeria - rezerwacja biurek

lista-biurek-rezerwacja-biurek-systeo
lista-biurek-rezerwacja-biurek-systeo
Lista biurek
mapa-wybor-rezerwacja-biurek-systeo
mapa-wybor-rezerwacja-biurek-systeo
rezerwacja z poziomu interaktywnej mapy
moje-rezerwacje-rezerwacja-biurek-systeo
moje-rezerwacje-rezerwacja-biurek-systeo
lista moich rezerwacji
wersja-mobilna
wersja-mobilna
wersja mobilna aplikacji
raporty-rezerwacja-biurek-systeo
raporty-rezerwacja-biurek-systeo

Kontakt i wycena

Po wysłaniu zapytania prześlemy Państwu dokładny opis aplikacji oraz wstępną wycenę.

Lista aplikacji dla działu personalnego

Ocena 360 Stopni to aplikacja wspierająca dział personalny w procesie oceny pracowników w modelu 360 lub 180 stopni.
Aplikacja Ocena Pracownika pozwala w łatwy sposób przeprowadzić roczną ocenę pracownika.
Aplikacja Ankiety Satysfakcji Pracowników pozwala przeprowadzić ankiety satysfakcji pracowników w firmie,
Aplikacja Elektroniczna Karta Obecności pozwala na sprawne raportowanie pracy oraz rejestrowanie obecności pracowników.
Aplikacja Rozliczanie Nadgodzin pozwala w prosty sposób rejestrować nadgodziny przepracowane przez osoby zatrudnione w firmie.

Lista aplikacji dla działu administracji

Aplikacja Rezerwacja Biurek umożliwia zarezerwowanie przez pracownika biurka z dostępnego planu piętra biurowca lub listy dostępnych biurek w firmie.
System Rezerwacji Miejsc Parkingowych to aplikacja umożliwiająca zarządzanie parkingiem firmowym dla MS Teams / Office 355 oraz na urządzenia mobilne.
Aplikacja Elektroniczny Obieg Faktur i Dokumentów umożliwia rejestrowanie faktur firmowych, korespondencji oraz innych dokumentów.
Aplikacja Wniosek o Zakup umożliwia łatwą rejestrację wniosków zakupowych w firmie.

Lista aplikacji dla pozostałych obszarów

Intranet SharePoint to platforma komunikacyjna na bazie Office365. Budowa Intranetu SharePoint pozwala na znaczne usprawnienie komunikacji w firmie oraz bezpieczny dostęp do kluczowych informacji z dowolnego miejsca i urządzenia.
Aplikacja Audyty Wewnętrzne ISO to aplikacja wspierająca przeprowadzanie audytów wewnętrznych w dziale jakości. Dzięki aplikacji Audyty Wewnętrzne ISO możesz zautomatyzować proces audytów w Twojej firmie.