CRM dla Teams
aplikacja wspierająca pracę działu handlowego
PRACA HYBRYDOWA
System CRM
System CRM dla Microsoft Teams i Microsoft 365
Rejestracja i zarządzanie
System CRM pozwala na rejestrację działań pracowników działu handlowego oraz planowanie sprzedaży
Informacje
System CRM online daje szybki dostęp do informacji o kontrahentach oraz pozwala na obsługę szansy sprzedaży
Rejestr umów
Program CRM umożliwia dołączanie dokumentów, umów partnerskich oraz obsługę dokumentacji fotograficznej
Wizyty
System CRM - Opis Aplikacji
System CRM funkcje:
Program CRM - Formularz Kontakt (osoby po stronie klienta)
Za pomocą formularza Kontakt w systemie CRM online możemy dodać informacje o osobach będących kontaktami u naszych partnerów, a także zarejestrować podstawowe dane kontaktowe, informacje o relacjach. Aplikacja CRM pozwala na dodawanie dowolnej liczby osób kontaktowych. W ten sposób możemy zarejestrować także dowolną liczbę działań przypisanych do wybranego kontaktu.
Program CRM - Formularz Działanie (praca działu handlowego)
Za pomocą formularza Działanie w aplikacji CRM dla Microsoft Teams rejestrujemy aktywność działań handlowych. W ramach tego formularza handlowiec może zarejestrować swoje działania z klientem. Mogą być nimi spotkania, przygotowanie materiałów, rozmowa telefoniczna lub wysłanie oferty. Lista działań w programie CRM online może zostać powiększona w ramach usługi wdrożeniowej.
Niektóre działania rejestrowane w naszym systemie CRM takie jak np. spotkania mogą być wysyłane do kalendarza handlowca i traktowane podobnie jak inne zdarzenia utworzone w kalendarzu.
Program CRM - Szansa sprzedaży
Szansa sprzedaży to kolejne narzędzie w systemie w CRM. Pracując na Szansach Sprzedaży w programie CRM dla Teams, pracownik działu handlowego może utworzyć projekty handlowe (szanse sprzedaży). Za pomocą tego formularza w programie CRM online możemy tworzyć bardziej rozbudowane projekty handlowe, które pozwalają na tworzenie listy zadań zdefiniowanych w ramach Planów Sprzedaży.
Program CRM - Plany sprzedaży
W systemie CRM dla Microsoft Teams handlowcy razem z przełożonym mogą definiować plany sprzedaży. W ramach tych ustaleń można zdefiniować prognozowaną sprzedaż na wybranych grupach produktowych w programie CRM.
Dodatkowa funkcjonalność programu CRM dla Microsoft Teams:
- Planowanie trasy wizyt
- Powiadomienia o braku aktywności u klienta
- Dodatkowe lokalizacje i oddziały klienta
- Możliwość dodawania dostawców
- Raporty
Program CRM dla Teams posiada kilka wbudowanych raportów, które pozwalają na filtrowanie danych, takich jak lista firm, kontaktów czy działań pracowników.
Wersja mobilna programu CRM
Nasz program CRM ma również swój odpowiednik dopasowany do urządzeń mobilnych. Pracownicy działu handlowego mogą uruchomić system CRM w terenie i na wizycie u klienta, a także dodać informacje o kliencie, spotkaniu czy dodać zdjęcia.
Dodatkowo aplikacja mobilna CRM dla Microsoft Teams pozwala na dodanie notatki głosowej ze spotkania, która zostanie zapisana w formie tekstu. Program CRM na urządzeniu mobilnym pozwala też ustawić znacznik miejsca GPS. Umożliwia to dodatkową weryfikacje czy przedstawiciele handlowi dotarli do umówionego miejsca spotkania.
Aplikacja CRM - Nasza Propozycja
Wsparcie
Wersja mobilna
Koszty
Microsoft 365
System CRM jest przeznaczony dla środowiska Microsoft Office 365. Dzięki temu nie musisz kupować kolejnych licencji