Obsługa procesu reklamacji dla Office 365

Obsługa reklamacji dla firm. Dzięki aplikacji Obsługa reklamacji możesz uporządkować i usprawnic proces reklamacyjny w Twojej firmie. Nie musisz inwestować w dodatkowe licencje. Obsługa procesu realizowana jest na bazie twojego środowiska Office 365.

Obsługa reklamacji korzyści systeo

Każda firma, nawet ta najlepsza, spotyka się czasem z reklamacją swoich produktów lub usług. Jednak tylko liderów na rynku cechuje to, że potrafią to zdarzenie obsłużyć profesjonalnie. Ważne jest, aby proces był przejrzysty dla każdej ze stron i jasno komunikował poszczególne etapy. W ramach narzędzi Office 365 można taki proces obsłużyć na zewnątrz i wewnątrz organizacji.

Podczas całego procesu zgłaszający może otrzymywać powiadomienia mailowe o zmianach statusów.
Z nami proces obsługi reklamacji w Office 365 możesz mieć już w ciągu paru dni bez dodatkowy kosztów licencji.

reklamacje formularz1

Rys. 1.1. Formularz zgłoszenia reklamacji

Dla Kogo

Dla działów sprzedaży, jakości, logistyki, produkcji

Zastosowanie

Rejestracja reklamacji klientów poprzez zdefiniowany formularz umieszczony na stronie internetowej.

Proces

Klient zgłasza reklamację za pomocą formularza dostępnego na stronie www. Na tym samym formularzu wybiera rodzaj reklamacji (rodzaje reklamacji ustalane indywidualnie). Na podstawie dokonanego wyboru reklamacja zostanie skierowana do odpowiedniej komórki w organizacji.

Ważne: Wszystkie operacje związane z obsługa tego narzędzia reklamacji poszczególne osoby wykonuje korzystając tylko z maila.

Nie musza one otwierać osobnych formularzy, list, czy zestawień.

diagram reklamacje

Rys. 1.2. Diagram procesu

Przykładowe ekrany

reklamacje w office 365 systeo

Rys. 1.3 Mailowe potwierdzenie przyjęcia reklamacji

reklamacje office365 systeo

Rys.1.4 Powiadomienie lidera zespołu o nowej reklamacji

Zalety:

  • Poprawienie komunikacji w procesie pomiędzy firmą, a klientem
  • Jasne określenie osób w procesie rozpatrzenia reklamacji
  • Brak dodatkowych narzędzi i formularzy, cały obsługa za pomocą maili
  • Całkowita integracja z Office 365
  • Szybkie wdrożenie
  • Brak konieczności zakupu dodatkowych licencji
  • Możliwość dodawania załączników w procesie reklamacji
  • Przychodzące do wszystkich osób zaangażowanych w dany proces reklamacyjny powiadomienia o zmianie statusu
  • Łatwość obsługi narzędzia
  • Dostęp za pomocą urządzeń mobilnych

Aplikacje Systeo 365

Dla admnistracji, biura zarządu

wniosek o zakup office365kancelaria wwwparking systeoRezerwacja Biurek Hot Desk Office365 Systeo

Dla działów personalnych (HR)

ocena okresowa SMPlanowanie Urlopów Systeo kwadratSysteo nowy pracownik Onboarding Office365intranet systeo sharepoint komunikacjaAnkiety Satysfakcji Pracowników Systeo

Dla działów sprzedaży (SD)

reklamacje banerfoto dokumentacja dla Office365 Systeo

Dla marketingu

konferencja systeo intro

Dla działów jakość (QM)

audyty systeo mini

Aplikacje Systeo 365 dla Działu Administracji

Dowiedz się więcej:

wniosek o zakup office365kancelaria wwwparking systeoRezerwacja Biurek Hot Desk Office365 Systeo