Obsługa procesu reklamacji

CAŁOŚĆ OBSŁUGI ZA POMOCĄ MAILI
Aplikacja do obsługi procesu reklamacji na bazie platformy Office 365. Poprawa komunikacji z klientem. Przypisanie obslugi reklamacji do konkretnych osób przez lidera. Łatwość umieszczenia formularza na dowolnej stronie www.

Obsługa reklamacji dla firm. Każda firma, nawet ta najlepsza, spotyka się czasem z reklamacją swoich produktów lub usług. Jednak tylko liderów na rynku cechuje to, że potrafią to zdarzenie obsłużyć profesjonalnie. Ważne jest, aby proces był przejrzysty dla każdej ze stron i jasno komunikował poszczególne etapy. W ramach narzędzi Office 365 można taki proces obsłużyć na zewnątrz i wewnątrz organizacji.

Podczas całego procesu zgłaszający może otrzymywać powiadomienia mailowe o zmianach statusów.
Z nami proces obsługi reklamacji w Office 365 możesz mieć już w ciągu paru dni bez dodatkowy kosztów licencji.

reklamacje formularz1

Rys. 1.1. Formularz zgłoszenia reklamacji

Dla Kogo

Dla działów sprzedaży, jakości, logistyki, produkcji

Zastosowanie

Rejestracja reklamacji klientów poprzez zdefiniowany formularz umieszczony na stronie internetowej.

Proces

Klient zgłasza reklamację za pomocą formularza dostępnego na stronie www. Na tym samym formularzu wybiera rodzaj reklamacji (rodzaje reklamacji ustalane indywidualnie). Na podstawie dokonanego wyboru reklamacja zostanie skierowana do odpowiedniej komórki w organizacji.

Ważne: Wszystkie operacje związane z obsługa tego narzędzia reklamacji poszczególne osoby wykonuje korzystając tylko z maila.

Nie musza one otwierać osobnych formularzy, list, czy zestawień.

diagram reklamacje

Rys. 1.2. Diagram procesu

Przykładowe ekrany

reklamacje w office 365 systeo

Rys. 1.3 Mailowe potwierdzenie przyjęcia reklamacji

reklamacje office365 systeo

Rys.1.4 Powiadomienie lidera zespołu o nowej reklamacji

Zalety:

  • Poprawienie komunikacji w procesie pomiędzy firmą, a klientem
  • Jasne określenie osób w procesie rozpatrzenia reklamacji
  • Brak dodatkowych narzędzi i formularzy, cały obsługa za pomocą maili
  • Całkowita integracja z Office 365
  • Szybkie wdrożenie
  • Brak konieczności zakupu dodatkowych licencji
  • Możliwość dodawania załączników w procesie reklamacji
  • Przychodzące do wszystkich osób zaangażowanych w dany proces reklamacyjny powiadomienia o zmianie statusu
  • Łatwość obsługi narzędzia
  • Dostęp za pomocą urządzeń mobilnych

Nasza oferta

  • Aplikacja do obsługi procesu reklamacji w podstawowej wersji koszt: 1460,00 PLN netto dla całej organizacji.

Oferta zawiera

  • Narzędzie obsługi reklamacji
  • Szkolenie
  • Instrukcje produktu
  • Gotowość do rozbudowy aplikacji

Wiecej informacji