Sztuczna inteligencja

INTELIGENTNY CHATBOT
Firma Oracle oferuje usługę zaawansowanych chatbotów wykorzystujących sztuczną inteligencję. Dzięki kompleksowemu pakietowi rozwiązań firmy mogą budować lepsze relacje z klientami i pracownikami za pośrednictwem wszystkich popularnych obecnie platform przesyłania wiadomości. Oracle Intelligent Bots jest częścią Oracle Autonomous Mobile Cloud Enterprise.

chatbot oracle systeo

W obecnych czasach użytkownicy coraz chętniej korzystają z narzędzi mobilnych i komunikatorów, dlatego przedsiębiorstwa muszą dostosować się do sytuacji i zadbać o dostępność kanałów preferowanych przez klientów. Dzięki dostępnej w Oracle usłudze możliwe jest tworzenie aplikacji umożliwiających automatyczne prowadzenie bardziej zajmujących rozmów na dużą skalę. Algorytmy przetwarzania języka naturalnego oparte na technice deep learning umożliwiają inteligentnym botom Oracle rozumienie wypowiedzi użytkowników i rozpoznawanie ich intencji. Ułatwia to przedsiębiorstwom przetwarzanie konwersacji, integrowanie każdej z nich z dotychczasowymi danymi zawartymi w aplikacjach biznesowych oraz automatyczne udzielanie odpowiedzi.

pasek systeo
Jako Partner firmy Oracle pomożemy ci w budowie chatbota, który pozwoli Twoim klientom prowadzić naturalne rozmowy z Twoją firmą. Wdrożone na stronach internetowych, aplikacjach mobilnych, aplikacjach do przesyłania wiadomości i cyfrowych asystentach głosowych chatboty Oracle rozszerzają i ulepszają funkcjonalność twoich systemów biznesowych, dostarczając spersonalizowane komunikaty twoim klientom. Dzięki inteligentnym chatbotom możesz skalować i automatyzować powtarzające się zapytania, umożliwiając personelowi obsługi klienta obsługę bardziej złożonych żądań a także wykorzystywać je do celów wewnętrznych firmy przy wparciu procesu rekrutacji, obsługi zgłoszeń helpdesk czy ulepszeniu procesu sprzedaży. Chatboty mogą usprawnić wiele procesów w twojej firmie.

Przykłady zastosowania Chatbotów

B2C (Business to Customer):

  • Bankowość - Transakcyjne wsparcie Klienta
  • Ubezpieczenia - Obsługa Klienta (Obsługa roszczeń)
  • Handel Detaliczny - Obsługa Klienta (Zwroty&FAQ)
  • Telekomunikacja, Utilities - Obsługa Klienta (Billing, Rezygnacja)
  • Public - Obsługa klienta, Stan spraw

B2E (Business to Employee):

  • IT - Help Desk
  • HR - wsparcie rekrutacji, samoobsługa pracownika, rozliczanie wydatków, zarządzanie czasem, ocena pracownicza
  • Centra obsługi klienta – optymalizacja zadań
  • Budowa interfejsów konwersacyjnych