Jednym z pierwszych wyzwań, przed którym stanęły firmy po wybuchu pandemii koronawirusa i nagłej zmianie biznesowej rzeczywistości jest zapewnienie odpowiednich narzędzi w tym oprogramowania wspierającego pracę w nowym modelu działania.

 

Wiele firm zmuszonych zostało do przejścia w zdalny tryb pracy – home office bądź hybrydowy model pracy, który zakłada łączenie home offiice z pracą z biura. Podstawowym narzędziem wspierającym pracę zdalną jest oczywiście pakiet Office 365 (Microsoft 365), który umożliwia efektywną współpracę i komunikację z dowolnego miejsca i urządzenia. Pełne korzyści pakietu Office 365 w kontekście pracy zdalnej zawarliśmy a naszym artykule: https://www.systeo.pl/oferta-aktualnosci/praca-zdalna.

Idąc krok dalej aby móc w pełni panować nad grafikami obecności w nowym modelu pracy, rejestracją czasu pracy, planować efektywne działania zespołów a także zadbać o bezpieczeństwo pracowników w dobie Covid19 należałby wdrożyć dodatkowe narzędzia, które w prosty sposób zautomatyzują i uporządkują te procesy w Twojej firmie. Co proponujemy? Nasze aplikacje Systeo365 budujemy na bazie środowiska Office 365 (Microsoft 365). Jeżeli Twoja firma pracuje na Office 365 i płaci za licencje, warto byłoby w pełni wykorzystać narzędzia, dostępne usługi i możliwości pakietu. Co zyskujesz? Szybkie wdrożenie, łatwość obsługi dla użytkowników, atrakcyjną cenę a także skalowalność o dodatkowe funkcje.

Jakie aplikacje Systeo365 wspierają pracę organizacji w trakcie pandemii?

Karta pracy zdalnej
2020-11-11

Aplikacja wspiera rozliczanie pracy w trybie zdalnym (Home Office) bądź w biurze dla przełożonego. Możliwość...

Rezerwacja Biurek
2020-09-14

Aplikacja do rezerwacji biurek w firmie. Wsparcie w stopniowym powrocie pracowników do firmy.

e-Karta Obecności
2020-07-07

Tworzenie grafików obecności pracowników w firmie oraz w trybie zdalnym (Home Office).