Obsługa Reklamacji / 365

Rejestr i zarządzanie reklamacjami w Microsoft 365

Aplikacja Obsługa Reklamacji / 365

Nowoczesny system obsługi reklamacji pozwala uprościć i zautomatyzować cały proces reklamacyjny – od momentu zgłoszenia przez Klienta wady produktu aż po finalne rozpatrzenie i odpowiedź. Obsługa Reklamacji / 365 to narzędzie stworzone z myślą o organizcjach, które chcą obsługiwać reklamacje szybciej, czytelniej i w pełni zgodnie z procedurami. Nasz system reklamacji online umożliwia dostosowanie ścieżek reklamacyjnych do struktury organizacji i wspiera sprawną komunikację zarówno wewnątrz firmy, jak i z klientami. Dzięki elastycznej konfiguracji, aplikacja sprawdzi się w firmach o różnej skali i profilu działania. To gotowe rozwiązanie, które można uruchomić szybko i bezpiecznie w Twoim środowisku Microsoft 365 także bezpośrednio w Microsoft Teams.

Odbierz wycenę

Nawet 60% krótszy czas obsługi i skutecznego rozwiązania reklamacji

Tyle czasu mogą zyskać działy obsługi zgłoszeń, wdrażając aplikację e-Reklamacje / 365. Dzięki automatyzacji ścieżek rozpatrywania, czytelnemu podziałowi obowiązków oraz uproszczeniu komunikacji z Klientem, narzędzie znacznie redukuje czas potrzebny na obsługę reklamacji i zwrotów oraz liczbę ręcznych operacji zwiększając jakość obsługi.

Wsparcie dla działu administracji, obsługi Klienta i jakości

Dzięki centralizacji wszystkich zgłoszeń reklamacyjnych, zespoły zyskują pełen wgląd w historię procesów oraz dostęp do aktualnych statusów. Możliwość definiowania różnych typów reklamacji i przypisanych do nich ścieżek rozpatrywania pozwala skutecznie rozwiązywać zgłoszenia niezależnie od ich złożoności. Narzędzie wspiera także konsultacje między działami i pozwala na wieloetapowe decyzje w ramach jednej reklamacji. Dzięki modułowi powiadomień użytkownicy na bieżąco otrzymują informacje o zmianie statusów, konieczności akceptacji czy zaproszeniu do konsultacji.

Wypełnij formularz i odbierz ofertę
dopasowaną do Twoich potrzeb

Odbierz wycenę

Zobacz, jak nasz system upraszcza proces obsługi reklamacji produktu lub usługi, poprawia szybkość reakcji i doświadczenia klienta

 

Kluczowe funkcje

icon:
Rejestr zgłoszeń reklamacyjnych
Zgłoszenie reklamacji za pomocą formularza online lub ręcznie przez pracownika z możliwością dołączania załączników
icon:
Obieg reklamacji
Obsługa różnych ścieżek rozpatrywania reklamacji z podziałem na typy
icon:
Indywidualne ścieżki akceptacji
Możliwość obsługi obiegu decyzyjnego, w którym poszczególne osoby, wyznaczone wcześniej w strukturze organizacyjnej, podejmują decyzje w sprawie danego typu reklamacji
icon:
Konsultacje między działami
Przekazywanie zgłoszeń do zaopiniowania lub konsultacji na wybranym etapie obsługi
icon:
Komunikaty
Komunikacja ze zgłaszającym na bazie interaktywnego formularza wskazującego status od zgłoszenia aż po rozpatrzenie reklamacji
icon:
Monitorowanie statusu
Śledzenie statusu reklamacji przez zgłaszającego
icon:
Protokoły reklamacyjne
Tworzenie i archiwizacja dokumentów podsumowujących proces reklamacji i rozwiązywania problemów
icon:
Zarządzanie uprawnieniami
Pełna kontrola dostępu do danych i modułów w zależności od roli w procesie
icon:
Funkcja zastępstw
Automatyczne przekazywanie zadań w przypadku nieobecności użytkownika
icon:
Czytalna historia reklamacji
Każde zgłoszenie ma pełną historię zmian i log operacji, co zapewnia przejrzystość i łatwy dostęp do danych w razie audytu
icon:
Moduł kontrahenci
Automatyczne pobieranie danych kontrahenta
icon:
Integracja z innymi modułami
Możliwe połączenie z modułem Audyty / 365, Workflow / 365 wspierającego proces obiegu dokumentacji firmowej

Korzyści

icon:
Firmowe środowisko Microsoft 365
Efektywna obsługa posprzedażowa odbywa się w całości w Twoim środowisku Microsoft 365 – bez konieczności korzystania z zewnętrznych systemów.
icon:
Szybka i wygodna obsługa dla użytkowników
Zgłoszenia mogą być rejestrowane przez pracowników lub klientów z poziomu przeglądarki. Aplikacja działa także bezpośrednio w Microsoft Teams, ułatwiając bieżącą obsługę spraw i profesjonalną obsługę klienta.
icon:
Pełna zgodność z procesami i transparentność
Możliwość tworzenia ścieżek obsługi różnych typów reklamacji, log operacji i pełna historia zgłoszeń pozwalają zachować zgodność z procedurami wewnętrznymi i ułatwiają audyty.
icon:
Bezpieczeństwo
Ochrona danych osobowych na najwyższym poziomie zapewniana przez mechanizmy Microsoft.
icon:
Elastyczność i rozbudowa
Możliwość dopasowania proesu obsługi skarg i reklamacji do indywidualnych potrzeb organizacji i rozbudowy funkcjonalnej.
icon:
Optymalizacja pracy
Automatyzacja usprawnia codzienną obsługę klienta i reklamacje. Zespół zyskuje więcej czasu na analizę i działania naprawcze, zamiast na ręczne zarządzanie procesem co wpływa na wzrost satysfakcji klienta i pozytywny wizerunek firmy.
cyfryzacja

Wdrożenie

Rozwiązanie przeznaczone jest dla wszystkich organizacji korzystających z platformy Microsoft 365. Realizowaliśmy wdrożenia zarówno dla małych i średnich firm, jak i dla dużych organizacji zatrudniających ponad 1000 pracowników. Cały proces wdrożenia i uruchomienia narzędzia jest prowadzony przez dedykowanego Project Managera odpowiedzialnego za cały proces od uruchomienia do wsparcia po wdrożeniu. Project Manager pomoże Państwu uruchomić program do obsługi reklamacji i przeszkoli jego opiekunów. W przypadku dodania nowych funkcjonalności doradzi Państwu także najbardziej optymalne rozwiązania, będzie uczestniczył w konsultacjach, a następnie w uruchomieniu nowych mechanizmów systemu.

Digital Workplace 365

Stwórz najlepsze
miejsce pracy

Zyskaj pełną przejrzystość informacji w codziennej pracy. Lepsza organizacja to wyższa efektywność, sprawniejsza komunikacja, mniej chaosu i więcej czasu na to, co naprawdę ważne. Wszystko, czego potrzebujesz, w jednym miejscu, zawsze dostępne – twoje cyfrowe miejsce pracy.

Czytaj więcej

Systeo / 365 pełny wachlarz możliwości dla działu HR i administracji

Rozwiązania Systeo / 365 to nie tylko moduł do obsługi reklamacji. Nasze aplikacje mogą być wdrożone jako niezależne, pojedyncze moduły, ale można je również połączyć w jeden zintegrowany ekosystem w Twoim firmowym środowisku Microsoft 365. Aplikacje Systeo / 365 pozwalają na automatyzację kluczowych procesów personalnych i administracyjnych w organizacjach – od onboardingu, przez ocenę pracowniczą, zarządzanie obecnościami i czasem pracy, obsługę dokumentacji firmowej i pracowniczej po rezerwację zasobów.

Masz więcej pytań?
napisz do nas lub zadzwoń

Przechodzę do kontaktu

Najczęściej zadawane pytania

Rozpoczęcie współpracy z nową firmą zawsze wiąże się z niepewnością. Chcemy, abyś podjął tę decyzję świadomie i poznał nas bliżej.

Jakie firmy mogą skorzystać z obsługi reklamacji online?
W jaki sposób system usprawnia proces reklamacyjny i pozwala poprawić efektywność?
Czy rozwiązanie jest zgodne z wymaganiami audytowymi?
Jakie integracje wpiera narzędzie e-reklamacje?
Jakie są warunki gwarancji i wsparcia?  
Czy muszę mieć Microsoft 365?
Jak zapewnione jest bezpieczeństwo danych reklamacyjnych? 

Blog

Microsoft Teams
01.11.2025
Automatyzacja
29.10.2025
Dla działu HR
09.10.2025