Nowoczesny system obsługi reklamacji pozwala uprościć i zautomatyzować cały proces reklamacyjny – od momentu zgłoszenia przez Klienta wady produktu aż po finalne rozpatrzenie i odpowiedź. Obsługa Reklamacji / 365 to narzędzie stworzone z myślą o organizcjach, które chcą obsługiwać reklamacje szybciej, czytelniej i w pełni zgodnie z procedurami. Nasz system reklamacji online umożliwia dostosowanie ścieżek reklamacyjnych do struktury organizacji i wspiera sprawną komunikację zarówno wewnątrz firmy, jak i z klientami. Dzięki elastycznej konfiguracji, aplikacja sprawdzi się w firmach o różnej skali i profilu działania. To gotowe rozwiązanie, które można uruchomić szybko i bezpiecznie w Twoim środowisku Microsoft 365 także bezpośrednio w Microsoft Teams.
Tyle czasu mogą zyskać działy obsługi zgłoszeń, wdrażając aplikację e-Reklamacje / 365. Dzięki automatyzacji ścieżek rozpatrywania, czytelnemu podziałowi obowiązków oraz uproszczeniu komunikacji z Klientem, narzędzie znacznie redukuje czas potrzebny na obsługę reklamacji i zwrotów oraz liczbę ręcznych operacji zwiększając jakość obsługi.
Dzięki centralizacji wszystkich zgłoszeń reklamacyjnych, zespoły zyskują pełen wgląd w historię procesów oraz dostęp do aktualnych statusów. Możliwość definiowania różnych typów reklamacji i przypisanych do nich ścieżek rozpatrywania pozwala skutecznie rozwiązywać zgłoszenia niezależnie od ich złożoności. Narzędzie wspiera także konsultacje między działami i pozwala na wieloetapowe decyzje w ramach jednej reklamacji. Dzięki modułowi powiadomień użytkownicy na bieżąco otrzymują informacje o zmianie statusów, konieczności akceptacji czy zaproszeniu do konsultacji.
Rozwiązanie przeznaczone jest dla wszystkich organizacji korzystających z platformy Microsoft 365. Realizowaliśmy wdrożenia zarówno dla małych i średnich firm, jak i dla dużych organizacji zatrudniających ponad 1000 pracowników. Cały proces wdrożenia i uruchomienia narzędzia jest prowadzony przez dedykowanego Project Managera odpowiedzialnego za cały proces od uruchomienia do wsparcia po wdrożeniu. Project Manager pomoże Państwu uruchomić program do obsługi reklamacji i przeszkoli jego opiekunów. W przypadku dodania nowych funkcjonalności doradzi Państwu także najbardziej optymalne rozwiązania, będzie uczestniczył w konsultacjach, a następnie w uruchomieniu nowych mechanizmów systemu.
Zyskaj pełną przejrzystość informacji w codziennej pracy. Lepsza organizacja to wyższa efektywność, sprawniejsza komunikacja, mniej chaosu i więcej czasu na to, co naprawdę ważne. Wszystko, czego potrzebujesz, w jednym miejscu, zawsze dostępne – twoje cyfrowe miejsce pracy.
Rozwiązania Systeo / 365 to nie tylko moduł do obsługi reklamacji. Nasze aplikacje mogą być wdrożone jako niezależne, pojedyncze moduły, ale można je również połączyć w jeden zintegrowany ekosystem w Twoim firmowym środowisku Microsoft 365. Aplikacje Systeo / 365 pozwalają na automatyzację kluczowych procesów personalnych i administracyjnych w organizacjach – od onboardingu, przez ocenę pracowniczą, zarządzanie obecnościami i czasem pracy, obsługę dokumentacji firmowej i pracowniczej po rezerwację zasobów.
Rozpoczęcie współpracy z nową firmą zawsze wiąże się z niepewnością. Chcemy, abyś podjął tę decyzję świadomie i poznał nas bliżej.