Aplikacja wspiera rozliczanie pracy w trybie zdalnym (Home Office) bądź w biurze dla przełożonego. Możliwość obsługi aplikacji w Microsoft Teams.
Dodatkowo narzędzie bardzo dobrze wspiera rozliczenie nadgodzin zarówno w biurze jak i poza nim.
Celem naszej aplikacji jest sprawne raportowanie pracy wykonywanej przez pracowników niezależnie od miejsca pracy. Aplikacja Karta Pracy Zdalnej jest częścią Office 365 (Microsoft 365) dlatego można ją uruchomić bezpośrednio w Teams. Taka architektura nie wymaga od użytkowników logowania się do dodatkowych narzędzi lub pamiętania dodatkowego hasła.
Przedstawione narzędzie możemy rozwinąć o dodatkowe funkcje lub elementy zgodnie z oczekiwaniem zamawiającego.
Cechy aplikacji
- Rejestracja czynności wykonywanych w trybie Home Office bądź w biurze
- Możliwość oznaczania startu pracy
- Raportowania wykonanych czynności do przełożonego
- Rejestracja nieobecności
- Rozliczanie nadgodzin
- Obsługa w ramach posiadanych licencji Office 365
- Łatwość obsługi narzędzia, znajome środowisko Office 365
- Pełna integracja z MS Teams
- Szybkie wdrożenie narzędzia
- Możliwa rozbudowa funkcjonalna
Dla kogo
Dla firm pracujących zdalnie, hybrydowo. Dla wszystkich firm rejestrujących nadgodziny.
Opis
Aplikacja działa na zasadzie rejestracji kart pracy, które uruchamia pracownik. W karcie tej pracownik może zdefiniować datę oraz czas pracy, ilość godzin, które przepracował oraz dodać krótki opis wykonywanych działań. Po zapisaniu tych danych aplikacja prześle informacje o powstaniu karty pracy do przełożonego pracownika. Przełożony będzie mógł zaakceptować taką kartę pracy lub ją odrzucić. Na bazie zaakceptowanych karty pracy będzie można wygenerować miesięczny raport przepracowanych godzin.
Za pomocą aplikacji można raportować prace zarówno w biurze jak i domu. Karta ma również wbudowany licznik startu rozpoczęcia pracy. Za pomocą narzędzia można również zgłaszać nieobecności w pracy np. urlop, L4 czy kwarantanna.