Ewidencja Czasu Pracy / 365

System rejestracji czasu pracy i obecności w Microsoft 365
system ewidencji czasu pracy i obecności

Aplikacja Ewidencja Czasu Pracy / 365

Nowoczesne narzędzie HR, które łączy funkcjonalność elektronicznej ewidencji czasu pracy z intuicyjnym systemem rejestracji obecności pracowników. Dzięki pełnej integracji z Microsoft 365 i dostępności w Microsoft Teams, narzędzie umożliwia cyfrowe zarządzanie czasem pracy – bez papierowych list obecności i tradycyjnych metod ewidencjonowania. System wspiera tworzenie harmonogramów pracy zgodnych z planami zatrudnienia, niezależnie od formy i trybu pracy (stacjonarnej, zdalnej, hybrydowej), oraz automatycznie synchronizuje dane z modułem rejestracji czasu pracy (system RCP online). Narzędzie zapewnia zgodność z przepisami prawa pracy, zwiększa przejrzystość danych kadrowych i automatyzuje codzienne procesy HR.

Odbierz wycenę

70% redukcji czasu na planowanie grafików i monitorowanie czasu pracy

Tyle może zaoszczędzić Twoja organizacja dzięki wdrożeniu Ewidencji Czasu Pracy / 365. System pozwala rejestrować czas pracy oraz automatycznie generuje harmonogramy pracy na podstawie wcześniej zdefiniowanych planów, z możliwością przypisania ich do konkretnego pracownika lub zespołów.

ewidencja czasu pracy online

Wsparcie dla działu HR

Program umożliwia planowanie czasu pracy w oparciu o harmonogramy dopasowane do różnych trybów zatrudnienia oraz porównywanie ich z rzeczywistymi danymi rejestrowanymi przez rejestrator czasu pracy. System pozwala dostosować się do obowiązujących w organizacji zasad ewidencji i rozliczania czasu pracy, a także uwzględnia obsługę godzin nadliczbowych oraz ich odbiór. Narzędzie pozwala łatwo kontrolować zgodność planu pracy. Wszystkie dane są prezentowane w przejrzystych raportach i kartach pracy dostępnych w panelu HR, co znacząco ułatwia kontrolę i rozliczenia. Co więcej, system do rejestracji może zostać zintegrowany z aplikacją e-Wnioski Urlopowe / 365, zapewniając pełną spójność z listą nieobecności pracowników w firmie. Narzędzie można zintegrować także z zewnętrznymi systemami HR i kadrowo-płacowymi, co dodatkowo usprawnia obsługę procesów personalnych i zwiększa efektywność pracy.

Wypełnij formularz i odbierz ofertę
dopasowaną do Twoich potrzeb

Odbierz wycenę

Zobacz, jak elektroniczna lista obecności usprawnia planowanie grafików i zarządzanie czasem pracy w organizacji

Kluczowe funkcje

icon:
Planowanie pracy
Tworzenie i edycja miesięcznych grafików z uwzględnieniem indywidualnych planów, trybów pracy (biuro, home office, hybrydowo) oraz typów umów (umowa o pracę, zlecenie, B2B)
icon:
Rejestracja czasu pracy (RCP)
Start i koniec pracy za pomocą aplikacji Desktop lub wersji mobilnej, synchronizacja z harmonogramami, historia rejestracji, status dnia, wnioskowanie o zmiany
icon:
Elastyczny proces ewidencji
Potwierdzanie trybu pracy, rejestracja wejścia i wyjścia z pracy w tym wyjść prywatnych, rejestracja przerw, obsługa nieobecności, delegacji i okazjonalnej pracy zdalnej
icon:
Obsługa wielu spółek
Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników zatrudnionych w różnych spółkach grupy kapitałowej z poziomu jednego konta
icon:
Zarządzanie zespołem
Podgląd harmonogramu, monitoring czasu i obecności zespołu w czasie rzeczywistym, wystawianie poleceń pracy w godzinach nadliczbowych
icon:
Dashboard HR
Definiowanie i zarządzanie planami pracy (tygodniowymi i miesięcznymi), szybki podgląd grafików i obecności pracowników, edycja danych z Rejestru Czasu Pracy oraz harmonogramów
icon:
Obsługa nadgodzin
Kontrola czasu pracy, przegląd nadgodzin i godzin do odbioru oraz pełna obsługa wniosków – od ich złożenia po akceptację
icon:
Alerty bezpieczeństwa pracy
Automatyczne ostrzeżenia o przekroczeniu limitów dobowych i tygodniowych, naruszeniu 11-godzinnej przerwy
icon:
Karta ewidencji czasu pracy
Generowanie indywidualnych kart ewidencji dla każdego pracownika – zgodnych z obowiązującymi przepisami
icon:
Raporty i zestawienia
Raporty czasu pracy, nadgodzin i nieobecności, zestawienia miesięczne, kwartalne i roczne, raport rozbieżności – plan vs. rzeczywistość, raporty cykliczne wysyłane automatycznie na e-mail
icon:
Automatyczne przypomnienia
Przypomnienia o rozpoczęciu i zakończeniu pracy dla pracownika, alerty o braku rejestracji czasu pracy pracowników wysyłane do HR i managerów
icon:
Zgodność z Kodeksem Pracy
Rejestracja absencji zgodnie z nowelizacją Kodeksu Pracy z 2023 wskazującą zgodę dla pracy zdalnej
icon:
Eksport danych
Generowanie raportów i kart obecności do plików PDF i Excel – gotowych do archiwizacji lub przesłania
icon:
Integracja z innymi modułami
Możliwość integracji z wnioskami o urlop, modułem do rezerwacji zasobów, rozliczania delegacji czy e-teczką pracownika

Korzyści

icon:
Firmowe środowisko Microsoft 365
Wygodny system kontroli czasu pracy online w Twoim środowisku Microsoft 365 – bez potrzeby korzystania z zewnętrznych systemów.
icon:
Szybka i wygodna obsługa dla użytkowników
Rejestracja obecności w pracy czasu pracy bezpośrednio w Microsoft Teams, szybkie uzupełnianie, zatwierdzanie zmian, dostępność aktualnych danych bez zbędnych formalności.
icon:
Dostępność na urządzeniach mobilnych
Mobilny rejestrator czasu pracy - zgłaszanie obecności, rozpoczęcia i zakończenia pracy z aplikacji mobilnej – działanie z dowolnego miejsca i urządzenia.
icon:
Bezpieczeństwo
Ochrona danych na najwyższym poziomie zapewniana przez mechanizmy Microsoft.
icon:
Elastyczność i rozbudowa
Możliwość dopasowania do indywidualnych potrzeb organizacji i rozbudowy funkcjonalnej.
icon:
Optymalizacja pracy
Automatyzacja rejestracji obecności i rozliczania czasu pracy - mniej papierologii, większa przejrzystość i oszczędność czasu administracyjnego.
cyfryzacja

Wdrożenie

Nasz system ewidencji czasu pracy jest przeznaczony dla wszystkich organizacji korzystających z platformy Microsoft 365. Realizowaliśmy wdrożenia zarówno dla małych i średnich firm, jak i dla dużych organizacji zatrudniających ponad 1000 pracowników. Cały proces wdrożenia i uruchomienia narzędzia jest prowadzony przez dedykowanego Project Managera odpowiedzialnego za cały proces od uruchomienia do wsparcia po wdrożeniu. Project Manager pomoże Państwu uruchomić aplikację i przeszkoli jej opiekunów. W przypadku dodania nowych funkcjonalności aplikacji doradzi Państwu także najbardziej optymalne rozwiązania, będzie uczestniczył w konsultacjach, a następnie w uruchomieniu nowych mechanizmów systemu.

Digital Workplace 365

Stwórz najlepsze
miejsce pracy

Zyskaj pełną przejrzystość informacji w codziennej pracy. Lepsza organizacja to wyższa efektywność, sprawniejsza komunikacja, mniej chaosu i więcej czasu na to, co naprawdę ważne. Wszystko, czego potrzebujesz, w jednym miejscu, zawsze dostępne – twoje cyfrowe miejsce pracy.

Czytaj więcej

Systeo / 365 pełny wachlarz możliwości dla działu HR i administracji

Rozwiązania Systeo / 365 to nie tylko moduł do ewidencji czasu pracy. Nasze aplikacje mogą być wdrożone jako niezależne, pojedyncze moduły, ale można je również połączyć w jeden zintegrowany ekosystem w Twoim firmowym środowisku Microsoft 365. Aplikacje Systeo / 365 pozwalają na automatyzację kluczowych procesów personalnych i administracyjnych w organizacjach – od onboardingu, przez ocenę pracowniczą, rozliczanie delegacji służbowych, obsługę dokumentacji firmowej i pracowniczej po rezerwację zasobów.

Masz więcej pytań?
napisz do nas lub zadzwoń

Przechodzę do kontaktu

Najczęściej zadawane pytania

Rozpoczęcie współpracy z nową firmą zawsze wiąże się z niepewnością. Chcemy, abyś podjął tę decyzję świadomie i poznał nas bliżej.

Czym jest cyfrowa ewidencja czasu pracy i dla kogo jest przeznaczona?
Jak działa planowanie grafiku pracy?
W jaki sposób system automatyzuje codzienny podpis pracownika?
Jak działa prowadzenie rejestracji czasu pracy?
Jakie są możliwości integracji z innymi aplikcjami?
Jakie są warunki gwarancji i wsparcia? 
Czy muszę mieć Microsoft 365?
Jak zapewnione jest bezpieczeństwo systemu rozliczania czasu?

Blog

Microsoft Teams
01.11.2025
Automatyzacja
29.10.2025
Dla działu HR
09.10.2025