Nowoczesne narzędzie HR, które łączy funkcjonalność elektronicznej ewidencji czasu pracy z intuicyjnym systemem rejestracji obecności pracowników. Dzięki pełnej integracji z Microsoft 365 i dostępności w Microsoft Teams, narzędzie umożliwia cyfrowe zarządzanie czasem pracy – bez papierowych list obecności i tradycyjnych metod ewidencjonowania. System wspiera tworzenie harmonogramów pracy zgodnych z planami zatrudnienia, niezależnie od formy i trybu pracy (stacjonarnej, zdalnej, hybrydowej), oraz automatycznie synchronizuje dane z modułem rejestracji czasu pracy (system RCP online). Narzędzie zapewnia zgodność z przepisami prawa pracy, zwiększa przejrzystość danych kadrowych i automatyzuje codzienne procesy HR.
Tyle może zaoszczędzić Twoja organizacja dzięki wdrożeniu Ewidencji Czasu Pracy / 365. System pozwala rejestrować czas pracy oraz automatycznie generuje harmonogramy pracy na podstawie wcześniej zdefiniowanych planów, z możliwością przypisania ich do konkretnego pracownika lub zespołów.
Program umożliwia planowanie czasu pracy w oparciu o harmonogramy dopasowane do różnych trybów zatrudnienia oraz porównywanie ich z rzeczywistymi danymi rejestrowanymi przez rejestrator czasu pracy. System pozwala dostosować się do obowiązujących w organizacji zasad ewidencji i rozliczania czasu pracy, a także uwzględnia obsługę godzin nadliczbowych oraz ich odbiór. Narzędzie pozwala łatwo kontrolować zgodność planu pracy. Wszystkie dane są prezentowane w przejrzystych raportach i kartach pracy dostępnych w panelu HR, co znacząco ułatwia kontrolę i rozliczenia. Co więcej, system do rejestracji może zostać zintegrowany z aplikacją e-Wnioski Urlopowe / 365, zapewniając pełną spójność z listą nieobecności pracowników w firmie. Narzędzie można zintegrować także z zewnętrznymi systemami HR i kadrowo-płacowymi, co dodatkowo usprawnia obsługę procesów personalnych i zwiększa efektywność pracy.
Nasz system ewidencji czasu pracy jest przeznaczony dla wszystkich organizacji korzystających z platformy Microsoft 365. Realizowaliśmy wdrożenia zarówno dla małych i średnich firm, jak i dla dużych organizacji zatrudniających ponad 1000 pracowników. Cały proces wdrożenia i uruchomienia narzędzia jest prowadzony przez dedykowanego Project Managera odpowiedzialnego za cały proces od uruchomienia do wsparcia po wdrożeniu. Project Manager pomoże Państwu uruchomić aplikację i przeszkoli jej opiekunów. W przypadku dodania nowych funkcjonalności aplikacji doradzi Państwu także najbardziej optymalne rozwiązania, będzie uczestniczył w konsultacjach, a następnie w uruchomieniu nowych mechanizmów systemu.
Zyskaj pełną przejrzystość informacji w codziennej pracy. Lepsza organizacja to wyższa efektywność, sprawniejsza komunikacja, mniej chaosu i więcej czasu na to, co naprawdę ważne. Wszystko, czego potrzebujesz, w jednym miejscu, zawsze dostępne – twoje cyfrowe miejsce pracy.
Rozwiązania Systeo / 365 to nie tylko moduł do ewidencji czasu pracy. Nasze aplikacje mogą być wdrożone jako niezależne, pojedyncze moduły, ale można je również połączyć w jeden zintegrowany ekosystem w Twoim firmowym środowisku Microsoft 365. Aplikacje Systeo / 365 pozwalają na automatyzację kluczowych procesów personalnych i administracyjnych w organizacjach – od onboardingu, przez ocenę pracowniczą, rozliczanie delegacji służbowych, obsługę dokumentacji firmowej i pracowniczej po rezerwację zasobów.
Rozpoczęcie współpracy z nową firmą zawsze wiąże się z niepewnością. Chcemy, abyś podjął tę decyzję świadomie i poznał nas bliżej.