Elektroniczny Obieg Faktur / 365

Nowoczesny obieg faktur kosztowych w Microsoft 365
system do obiegu faktur

Aplikacja
Elektroniczny Obieg Faktur / 365

Cyfrowy obieg dokumentów finansowych – bezpieczny, spójny i zgodny z KSeF. Narzędzie e-Obieg Faktur / 365, w pełni zintegrowane z Microsoft 365 i Microsoft Teams, digitalizuje rejestrację oraz akceptację faktur kosztowych. Dzięki elastycznej konfiguracji nasz system automatycznie dopasowuje proces obiegu faktur do struktury firmy, uwzględniając MPK, ścieżki akceptacji czy progi kwotowe. System usprawnia pracę, wzmacnia kontrolę kosztów i przyspiesza zatwierdzanie dokumentów.

Odbierz wycenę

Oszczędź nawet 70% czasu na obsługę, przetwarzanie i zarządzanie fakturami kosztowymi

Wdrożenie naszego systemu elektronicznego obiegu faktur w firmie eliminuje błędy, przyspiesza zatwierdzanie dokumentów i zapewnia pełną kontrolę nad kosztami. Koniec z papierowym, tradycyjnym obiegiem faktur – czas na automatyzację.

elektroniczny obieg faktur

Wsparcie dla działu administracji, finansów i księgowości

Aplikacja zapewnia pełne wsparcie w obsłudze dokumentów finansowych – od integracji z OCR wspierającego odczytywanie danych z faktur, przez automatyczne pobierania danych kontrahentów z GUS, po obsługę faktur z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF). Centralizacja dokumentów w elektronicznym archiwum i przejrzyste ścieżki akceptacji zapewniają lepszą kontrolę nad wydatkami, a integracja z systemami księgowymi przyspiesza przekazywanie informacji i rozliczanie kosztów.

Wypełnij formularz i odbierz ofertę
dopasowaną do Twoich potrzeb

Odbierz wycenę

Zobacz, jak nasz system do elektronicznego obiegu faktur wspiera efektywne zarządzanie dokumentami kosztowymi w organizacji

 

Kluczowe funkcje

icon:
Dashboard i lista faktur
Przejrzysty panel z listą wszystkich dokumentów, łatwy dostęp do szczegółów i weryfikacji statusu faktury
icon:
Rejestracja faktur
System umożliwia wprowadzanie dokumentów kosztowych z poziomu formularza lub automatycznej rejestracji dokumentów przesłanych drogą mailową lub przez OCR (Skanye)
icon:
Zgodność z KSeF
Obsługa faktur przesyłanych przez Krajowy System e-Faktur
icon:
Integracja z GUS
Automatyczne pobieranie danych kontrahentów po numerze NIP oraz kontrola duplikatów
icon:
Integracja z NBP
Automatyczne pobieranie kursów walut i przeliczanie wartości na PLN
icon:
Przypisywanie kosztów
Możliwość rozliczania wydatków według MPK, projektów lub innych zdefiniowanych kategorii dla każdej pozycji na fakturze
icon:
Elastyczne ścieżki akceptacji
Akceptacja dokumentów kosztowych na podstawie rodzaju kosztu i  progów kwotowych
icon:
Opiniowanie dokumentów w firmie
Udostępnianie faktur do konsultacji wybranym pracownikom z możliwością dodawania komentarzy, notatek i załączników
icon:
Decyzje na wielu poziomach
Zatwiedzanie i rozliczanie kosztów zarówno dla całego dokumentu, jak i dla poszczególnych pozycji faktury
icon:
Dokumenty cykliczne
Możliwość tworzenia i obsługi powtarzalnych faktur oraz kosztów stałych
icon:
Zastępstwa i przypomnienia
Obsługa zastępstw i automatyczne alerty o zaległych lub wymagających decyzji dokumentach
icon:
Raporty
Generowanie raportów do xlsx
icon:
Integracje z Systeo / 365
Możliwość połączenia z innymi modułami w ramach biznesowego ekosystemu np. e-Obieg Dokumentów 365, Baza Umów 365, Obsługa Reklamacji 365
icon:
Integracje z systemami F-K
Obsługa integracji z zewnętrznymi systemami finansowo-księgowymi, takimi jak Optima, Symfonia, Teta, SAP i inne

Korzyści

icon:
Firmowe środowisko Microsoft 365
Pełna digitalizacja procesu obiegu dokumentacji finansowej w twojej firmie w ramach środowiska Microsoft 365 – bez potrzeby korzystania z zewnętrznych systemów
icon:
Szybka i wygodna obsługa dla użytkowników
Zarządzanie kosztami i proces obiegu dokumentów możliwy bezpośrednio w Microsoft Teams lub przeglądarce – intuicyjny interfejs i minimum formalności 
icon:
Większa kontrola i przejrzystość finansów
Cyfryzacja obiegu faktur pozwala szybko wychwytywać nieprawidłowości, monitorować koszty i podejmować decyzje na podstawie aktualnych danych
icon:
Bezpieczeństwo
Ochrona danych na najwyższym poziomie zapewniana przez mechanizmy Microsoft
icon:
Elastyczność i rozbudowa
Możliwość dopasowania systemu elektronicznego obiegu faktur do indywidualnych potrzeb organizacji i wewnętrznych procedur firmy, modyfikacji obiegu akceptacji i rozbudowy funkcjonalnej
icon:
Optymalizacja pracy
Koniec z papierowym obiegiem - OCR, szablony dokumentów, interacja z rządową platformą KSeF, automatyczne uzupełnianie danych kontrahentów i szybkie filtrowanie plików usprawnia procesy – mniej pracy manualnej, więcej czasu na zadania strategiczne
cyfryzacja

Wdrożenie

Elektroniczny system obiegu faktur jest przeznaczony dla wszystkich organizacji korzystających z platformy Microsoft 365. Realizowaliśmy wdrożenia zarówno dla małych i średnich firm, jak i dla dużych organizacji zatrudniających ponad 1000 pracowników. Cały proces wdrożenia i uruchomienia narzędzia jest prowadzony przez dedykowanego Project Managera odpowiedzialnego za cały proces od uruchomienia do wsparcia po wdrożeniu. Project Manager pomoże Państwu uruchomić system do elektronicznego obiegu faktur i przeszkoli jego opiekunów. W przypadku dodania nowych funkcjonalności doradzi Państwu także najbardziej optymalne rozwiązania, będzie uczestniczył w konsultacjach, a następnie w uruchomieniu nowych mechanizmów systemu.

Digital Workplace 365

Stwórz najlepsze
miejsce pracy

Zyskaj pełną przejrzystość informacji w codziennej pracy. Lepsza organizacja to wyższa efektywność, sprawniejsza komunikacja, mniej chaosu i więcej czasu na to, co naprawdę ważne. Wszystko, czego potrzebujesz, w jednym miejscu, zawsze dostępne – twoje cyfrowe miejsce pracy.

Czytaj więcej

Systeo / 365 pełny wachlarz możliwości dla działu HR i administracji

Rozwiązania Systeo / 365 to nie tylko moduł do obiegu dokumentacji finansowej. Nasze aplikacje mogą być wdrożone jako niezależne, pojedyncze moduły, ale można je również połączyć w jeden zintegrowany ekosystem w Twoim firmowym środowisku Microsoft 365. Aplikacje Systeo / 365 pozwalają na automatyzację kluczowych procesów personalnych i administracyjnych w organizacjach – od onboardingu, przez ocenę pracowniczą, zarządzanie obecnościami i czasem pracy, obsługę dokumentacji firmowej i pracowniczej po rezerwację zasobów.

Masz więcej pytań?
napisz do nas lub zadzwoń

Przechodzę do kontaktu

Najczęściej zadawane pytania

Rozpoczęcie współpracy z nową firmą zawsze wiąże się z niepewnością. Chcemy, abyś podjął tę decyzję świadomie i poznał nas bliżej.

Jak działa elektroniczny obieg dokumentacji finansowej w Microsoft 365? 
W jaki sposób przebiega workflow zatwierdzania dokumentów w systemie? 
Czy elektroniczny obieg faktur uwzględnia nowe przepisy związane z KSeF?
Jakie korzyści daje automatyzacja obiegu faktur w systemie?
Jakie są warunki gwarancji i wsparcia?  
Czy muszę mieć Microsoft 365?
Jak zapewnione jest bezpieczeństwo obiegu faktur kosztowych w firmie?

Blog

Microsoft Teams
01.11.2025
Automatyzacja
29.10.2025
Dla działu HR
09.10.2025