Cyfrowy obieg dokumentów finansowych – bezpieczny, spójny i zgodny z KSeF. Narzędzie e-Obieg Faktur / 365, w pełni zintegrowane z Microsoft 365 i Microsoft Teams, digitalizuje rejestrację oraz akceptację faktur kosztowych. Dzięki elastycznej konfiguracji nasz system automatycznie dopasowuje proces obiegu faktur do struktury firmy, uwzględniając MPK, ścieżki akceptacji czy progi kwotowe. System usprawnia pracę, wzmacnia kontrolę kosztów i przyspiesza zatwierdzanie dokumentów.
Wdrożenie naszego systemu elektronicznego obiegu faktur w firmie eliminuje błędy, przyspiesza zatwierdzanie dokumentów i zapewnia pełną kontrolę nad kosztami. Koniec z papierowym, tradycyjnym obiegiem faktur – czas na automatyzację.
Aplikacja zapewnia pełne wsparcie w obsłudze dokumentów finansowych – od integracji z OCR wspierającego odczytywanie danych z faktur, przez automatyczne pobierania danych kontrahentów z GUS, po obsługę faktur z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF). Centralizacja dokumentów w elektronicznym archiwum i przejrzyste ścieżki akceptacji zapewniają lepszą kontrolę nad wydatkami, a integracja z systemami księgowymi przyspiesza przekazywanie informacji i rozliczanie kosztów.
Elektroniczny system obiegu faktur jest przeznaczony dla wszystkich organizacji korzystających z platformy Microsoft 365. Realizowaliśmy wdrożenia zarówno dla małych i średnich firm, jak i dla dużych organizacji zatrudniających ponad 1000 pracowników. Cały proces wdrożenia i uruchomienia narzędzia jest prowadzony przez dedykowanego Project Managera odpowiedzialnego za cały proces od uruchomienia do wsparcia po wdrożeniu. Project Manager pomoże Państwu uruchomić system do elektronicznego obiegu faktur i przeszkoli jego opiekunów. W przypadku dodania nowych funkcjonalności doradzi Państwu także najbardziej optymalne rozwiązania, będzie uczestniczył w konsultacjach, a następnie w uruchomieniu nowych mechanizmów systemu.
Zyskaj pełną przejrzystość informacji w codziennej pracy. Lepsza organizacja to wyższa efektywność, sprawniejsza komunikacja, mniej chaosu i więcej czasu na to, co naprawdę ważne. Wszystko, czego potrzebujesz, w jednym miejscu, zawsze dostępne – twoje cyfrowe miejsce pracy.
Rozwiązania Systeo / 365 to nie tylko moduł do obiegu dokumentacji finansowej. Nasze aplikacje mogą być wdrożone jako niezależne, pojedyncze moduły, ale można je również połączyć w jeden zintegrowany ekosystem w Twoim firmowym środowisku Microsoft 365. Aplikacje Systeo / 365 pozwalają na automatyzację kluczowych procesów personalnych i administracyjnych w organizacjach – od onboardingu, przez ocenę pracowniczą, zarządzanie obecnościami i czasem pracy, obsługę dokumentacji firmowej i pracowniczej po rezerwację zasobów.
Rozpoczęcie współpracy z nową firmą zawsze wiąże się z niepewnością. Chcemy, abyś podjął tę decyzję świadomie i poznał nas bliżej.