Microsoft Teams - podsumowanie nowości | Maj 2024 | Microsoft Build 2024
To specjalne wydanie „Co nowego w Microsoft Teams?” przedstawia ekscytujące funkcje i ulepszenia, które ogłoszono podczas Microsoft Build 2024. W pierwszej części artykułu przeczytasz natomiast o nowych funkcjach w aplikacji Teams wydanych w maju.
Microsoft Teams nowości Maj 2024
Udostępniaj dane kontaktowe osób na czacie
Możesz teraz udostępnić dane kontaktowe osoby, która nie bierze udziału w rozmowie na czacie. Pomoże Ci to w pozyskaniu nowych współpracowników i upewni się, że każdy ma potrzebne informacje kontaktowe.
Wybierz domenę usługi e-mail Teams
Administratorzy mają teraz możliwość używania innej domeny do wysyłania wiadomości e-mail z powiadomieniami w aplikacji Teams do swoich użytkowników. Administratorzy mogą także skonfigurować prefiks braku odpowiedzi, jeśli chcą monitorować odpowiedzi użytkowników.
Domyślna usługa przesyłania plików metodą „przeciągnij i upuść”
Administratorzy mogą wybrać, która usługa plików będzie domyślnie używana, gdy użytkownicy będą przesyłać pliki ze swoich urządzeń lokalnych, przeciągając je i upuszczając na czacie lub kanale. OneDrive i SharePoint to istniejące ustawienia domyślne, ale administratorzy mogą teraz zmienić je na usługę zarządzania plikami innej firmy.
Ulepszone działanie kopiowania linków
Kopiując łącza do plików w rozmowach w aplikacji Teams, zarówno na czatach, jak i w kanałach, oraz na karcie plików czatu, będziesz mieć teraz taką samą wygodną funkcję kopiowania linków jednym kliknięciem, jak w usługach OneDrive i SharePoint. Możesz także dostosować ustawienia łącza i uprawnienia.
Copilot po spotkaniach w aplikacji Teams na urządzeniu mobilnym
Oprócz uzyskiwania dostępu do funkcji Copilot w aplikacji Teams podczas spotkania na urządzeniu mobilnym, możesz teraz uzyskać dostęp do aplikacji Copilot w aplikacji Teams i zadawać pytania dotyczące spotkań po ich zakończeniu. Wystarczy dotknąć elementu kalendarza aplikacji Teams, aby uzyskać dostęp do funkcji Copilot w widoku „Szczegóły” lub „Podsumowanie” spotkania. Ta funkcja jest dostępna w przypadku kwalifikujących się spotkań z włączoną transkrypcją i wymaga licencji Copilot for Microsoft 365.
Nowe języki obsługiwane w inteligentnym podsumowaniu spotkania
Notatki wygenerowane przez sztuczną inteligencję i zadania wygenerowane przez sztuczną inteligencję w inteligentnych podsumowaniach spotkań są teraz dostępne w 15 dodatkowych językach: arabskim, czeskim, duńskim, holenderskim, fińskim, hebrajskim, węgierskim, koreańskim, norweskim (Bokmal), polskim, portugalskim (Portugalia), rosyjskim , szwedzki, tajski i turecki. Dzięki temu większa liczba osób będzie mogła odbywać spotkania w wybranym przez siebie języku i później przeglądać notatki i zadania wygenerowane przez sztuczną inteligencję, dzięki czemu będą mogły skoncentrować się na samym spotkaniu, a nie na robieniu notatek. Ta funkcja zacznie być wdrażana w maju i będzie dostępna dla użytkowników korzystających z licencji Teams Premium i Copilot dla M365.
Podsumowanie spotkania i artefakty są automatycznie udostępniane na czacie po spotkaniu
Zaraz po zakończeniu spotkania otrzymasz podsumowanie wszystkiego, co wydarzyło się podczas spotkania, na czacie spotkania. Obejmuje to łącze do strony podsumowania, transkrypcji, nagrania, notatek, udostępnionych plików, tablicy i szczegółów spotkania. Jeśli masz licencję na inteligentne podsumowywanie spotkań, zobaczysz także najważniejsze informacje, takie jak liczba prelegentów, liczba wzmianek o nazwiskach i liczba zadań generowanych przez sztuczną inteligencję. Inteligentne podsumowanie spotkań jest dostępne z licencją Teams Premium lub licencją Copilot dla Microsoft 365.
Nowe opcje garderoby awatara
Odkryj nowe opcje garderoby awatara, bardziej profesjonalny strój oraz ulepszoną teksturę, dopasowanie i kolor ubrań w Konstruktorze awatarów.
Zapisuj treść spotkania ze wspólnymi adnotacjami jako Whiteboard
Wspólne adnotacje umożliwiają prezenterom spotkań dodawanie rysunków, notatek, reakcji, wyróżnień tekstu i innych elementów na ekranie udostępnianym podczas spotkania. Teraz osoby udostępniające ekran mogą zapisywać treść z adnotacjami w aplikacji Whiteboard, dzięki czemu wszyscy uczestnicy spotkania będą mogli uzyskać do niej dostęp później i kontynuować nad nią pracę. Aby zapisać zawartość z adnotacjami w aplikacji Whiteboard, potrzebujesz aplikacji klasycznej Teams w systemie Windows lub MacOS. Kiedy udostępniasz swój ekran podczas spotkania w aplikacji Teams, kliknij „Adnotuj” na pasku narzędzi prezentera, a po utworzeniu adnotacji kliknij „Przechwyć migawkę” na pasku narzędzi adnotacji. Spowoduje to dodanie migawki do pliku tablicy ze wszystkimi adnotacjami ze spotkania.
Osoby prowadzące mogą wchodzić w interakcję z treścią w tle, jeśli włączone są wspólne adnotacje
Teraz, gdy uczestnicy spotkania dopisują notatki podczas udostępniania ekranu, mogą wchodzić w interakcję z udostępnianą treścią, na przykład przechodzić do następnego slajdu lub przewijać dokument w dół, a następnie wznawiać sesję od miejsca, w którym ją przerwali, bez ponownego uruchamiania sesji adnotacji. Aby to włączyć, kliknij „Rozpocznij interakcję z tłem” na pasku narzędzi adnotacji. Ta funkcja jest teraz dostępna w aplikacji komputerowej Teams i aplikacji internetowej Teams.
Przytnij nagranie spotkania w Microsoft Stream
Użytkownicy z uprawnieniami do edycji wideo mogą teraz przycinać nagrania wideo ze spotkań w usłudze Microsoft Stream w programie SharePoint. Przycinanie pozwala ukryć dowolną część filmu przed widzami bez zmiany oryginalnego pliku. Otwórz nagrany film ze spotkania w aplikacji internetowej Stream i kliknij przycisk edycji. Po zakończeniu przycinania możesz przełączyć się do trybu podglądu, aby zobaczyć przycięty film przed jego zapisaniem. Transkrypcja spotkania i rozdziały zostaną automatycznie zaktualizowane, aby dopasować je do przyciętego wideo. Użytkownicy z uprawnieniami do edycji mogą nadal widzieć pełną oryginalną treść oraz edytować lub usuwać przycięte części.
Połącz niestandardowe aplikacje z aplikacją Teams, aby korzystać z obsługi połączeń telefonicznych z obsługą klienta
Usługa Azure Communication Services Call Automation oferuje teraz interoperacyjność z Microsoft Teams. Zewnętrzni partnerzy z centrum obsługi klienta mogą wykorzystać technologię VoIP do usprawnienia łączności głosowej z usługą Teams i umożliwić swoim agentom obsługi klienta korzystanie z aplikacji Teams. To współdziałanie umożliwia firmom zapewnianie sprawnej obsługi klienta poprzez wprowadzanie użytkowników aplikacji Microsoft Teams do przepływów pracy połączeń między przedsiębiorstwami a konsumentami (B2C). Posiadanie aplikacji Teams jako kompleksowego rozwiązania do komunikacji wewnętrznej i B2C zwiększa produktywność agentów i umożliwia im świadczenie klientom najwyższej klasy usług. Ta interoperacyjność jest oferowana za pośrednictwem protokołu VoIP w celu zmniejszenia wydatków na telefonię, ułatwiając dostawcom CCaaS programowe dodawanie użytkowników Teams do przepływów pracy obsługi klienta B2C. Opłaty za korzystanie z połączeń głosowych (VoIP) w celu zapewnienia rozszerzalności połączeń będą pobierane za pośrednictwem usług Azure Communication Services. Agenci i eksperci merytoryczni potrzebują licencji Teams Phone.
Nowe certyfikaty rozwiązań contact center
Programy centrów kontaktowych Teams i programów certyfikacji rejestrowania zgodności zapewniają, że rozwiązania contact center i rozwiązania do rejestrowania zgodności działają płynnie i niezawodnie z usługą Teams, wymagając od nich przejścia testów przeprowadzanych przez strony trzecie. Niedawno certyfikowaliśmy Sikom i Intermedia jako zaufanych partnerów ISV Contact Center. Dzięki tym dodatkom dostępnych jest obecnie 26 partnerów oferujących rozwiązania z certyfikatem Contact Center i 13 partnerów oferujących rozwiązania z certyfikatem Compliance Recording, a w drodze jest jeszcze wielu innych.
Włączanie ustawień przekazywania połączeń na urządzeniach telefonicznych Teams
Z łatwością zarządzaj ustawieniami przekazywania połączeń bezpośrednio z ekranu głównego urządzenia telefonicznego na telefonach indywidualnych i wspólnych. Administratorzy mogą włączyć wyświetlanie opcji przekazywania połączeń na ekranie głównym na wybranych urządzeniach telefonicznych w centrum administracyjnym aplikacji Teams.
Ustawienie użytkownika końcowego „Zajęty na zajęty” na urządzeniach telefonicznych Teams
Skonfiguruj ustawienia stanu zajęty bezpośrednio z urządzenia telefonicznego Teams i ustaw preferencje dotyczące sposobu kierowania połączeń, gdy jesteś zajęty istniejącym połączeniem lub spotkaniem.
Przekieruj połączenia przychodzące na pocztę głosową z powiadomienia o połączeniu przychodzącym na urządzeniach telefonicznych Teams
Możesz teraz łatwo przekierować połączenie przychodzące na pocztę głosową bez konieczności akceptowania lub odrzucania połączenia podczas odbierania połączeń na urządzeniu telefonicznym z certyfikatem Teams.
Dzwoń w imieniu kolejki połączeń na urządzeniach telefonicznych Teams
Możesz teraz ustawić swój identyfikator rozmówcy, aby nawiązywać połączenia w imieniu numeru powiązanego z kolejką połączeń lub automatyczną sekretarką bezpośrednio z urządzeń telefonicznych Teams.
Monituj użytkowników urządzeń telefonicznych Teams o ustawienie kodu PIN blokady telefonu za pośrednictwem centrum administracyjnego Teams
Administratorzy mogą monitować użytkowników o ustawienie resetowania kodu PIN blokady telefonu na swoim urządzeniu, włączając ustawienie profilu konfiguracyjnego w centrum administracyjnym aplikacji Teams.
Monituj użytkowników urządzeń telefonicznych Teams o ustawienie kodu PIN blokady telefonu za pośrednictwem centrum administracyjnego Teams
Administratorzy mogą monitować użytkowników o ustawienie resetowania kodu PIN blokady telefonu na swoim urządzeniu, włączając ustawienie profilu konfiguracyjnego w centrum administracyjnym aplikacji Teams.
Zdalny dostęp do zarządzania Teams Rooms Pro w systemie Windows
Administratorzy IT mogą bezpiecznie rozwiązywać problemy z certyfikowanymi urządzeniami Teams i konfigurować oprogramowanie w portalu Teams Room Pro Management z dowolnego miejsca. Ta nowa funkcja, oparta na kontroli dostępu opartej na rolach, znacznie zwiększa wydajność zespołu IT poprzez usprawnienie zarządzania urządzeniami bez konieczności fizycznej obecności.
Przykład urządzenia - MAXHUB UC BM35 certyfikowany dla aplikacji Teams
Całkowicie nowy zestaw głośnomówiący Bluetooth MAXHUB UC BM35 jest certyfikowany dla aplikacji Teams i oferuje wysokiej jakości dźwięk w kompaktowym, ale wydajnym i przenośnym urządzeniu, które służy jako narzędzie konferencyjne zapewniające wyjątkowy dźwięk w każdym miejscu spotkań. Dzięki wielokierunkowym algorytmom audio 360°, BM35 został zaprojektowany tak, aby zapewnić usłyszenie każdego głosu, ponieważ jego zasięg odbioru może uchwycić uczestników w odległości do sześciu metrów (19,6 stopy). Osiem mikrofonów zapewnia wyraźne i efektywne spotkania.
Przykład urządzenia - Zestaw MAXHUB XT10-WS certyfikowany dla aplikacji Teams
Opierając się na zestawie XCore, certyfikowany zestaw Teams MAXHUB XT10-WS zawiera wysokiej jakości zestaw głośnomówiący UC BM35 i kamerę USB UC W31. Pakiet ten, zaspokajający dynamiczne potrzeby uczestników w zakresie dźwięku i obrazu, zapewnia elastyczną i bezproblemową współpracę w każdym pomieszczeniu skupienia lub małej przestrzeni. Zestaw ułatwia także przechodzenie do pokoi Microsoft Teams z pokoi wyposażonych w własne urządzenia (BYOD), poprawiając natywne doświadczenia audio i wideo w aplikacji Teams, jednocześnie spełniając potrzeby w zakresie równoważenia kosztów.
Zmień tło podczas nagrywania na telefonie
Na czacie i kanałach w aplikacji mobilnej Teams możesz nagrać klip wideo za pomocą aparatu w telefonie i natychmiast go udostępnić. Teraz możesz także rozmyć tło lub zmienić je na dowolne zdjęcie, co jest przydatne, gdy chcesz nagrać swój film i podzielić się nim ze współpracownikami.
Programowe udostępnianie pulpitu
Programowe udostępnianie pulpitu to nowa funkcja, która umożliwia programistom tworzenie aplikacji Teams do spotkań, które mogą udostępniać określoną zawartość aplikacji na ekranie. Na przykład, jeśli podczas spotkania używasz aplikacji do ankietowania, jako prezenter spotkania możesz teraz wyświetlać wyniki ankiety z aplikacji na czacie bezpośrednio na scenie spotkania. Ta funkcja umożliwia twórcom aplikacji projektowanie aplikacji do spotkań, które mogą również wyświetlać zawartość ich aplikacji lub jej części na scenie spotkania w różnych celach.
Obsługa funkcji Live Share dla aplikacji z zakładkami Chat, Channel i Collaborative Stageview
Aplikacje Microsoft Teams korzystające z usługi Live Share do tworzenia środowisk współpracy w czasie rzeczywistym mogą teraz działać na różnych typach kart, takich jak karty Czat, Kanał i Collaborative Stageview na komputerze i w Internecie. Funkcja Live Share umożliwia Tobie i członkom Twojego zespołu wspólne oglądanie, tworzenie i edytowanie treści w czasie rzeczywistym. Wszystkie aplikacje, które mają uprawnienie Live Share w Twojej dzierżawie, mogą korzystać z tej nowej funkcji.
Otwórz zawartość aplikacji Teams w widoku Stageview z wieloma oknami
Dzięki wielookienkowemu rozwiązaniu Stageview programiści mogą teraz tworzyć aplikacje Teams, które otwierają zawartość w środowiskach wielookienkowych i odblokowują wielozadaniowe przepływy pracy dla użytkowników Teams. Dzięki temu użytkownicy aplikacji mogą jednocześnie korzystać z treści i prowadzić rozmowy, co pozwala uzyskać bardziej produktywne doświadczenia, nie tracąc przy tym skupienia na treści.
Importuj harmonogram z programu Excel w aplikacji Shifts
Menedżerowie pierwszej linii importujący harmonogram z Excela do Shifts mogą teraz przeglądać historię importu swoich zespołów. Dzięki temu mogą w każdej chwili monitorować status i wynik importu.
Publikowanie zadań: wymaga zatwierdzenia ukończonej pracy
Publikowanie zadań zawiera nowe funkcje, które znacznie poprawiają widoczność pracowników w zakresie niezbędnych i ważnych zadań, pomagając jednocześnie menedżerom pierwszej linii zapewnić satysfakcjonujące wykonanie pracy. Teraz menedżer pierwszej linii może wprowadzić obowiązek uzyskania zgody na ukończoną pracę.
Ogłoszenia z konferencji Microsoft Build 2024
Polecenia Slash
Polecenia ukośnika zapewniają szybki, przyjazny dla użytkownika i spójny interfejs umożliwiający podejmowanie działań kontekstowych, komponowanie, nawigację i wykonywanie częstych zadań. Zamiast podejmować wiele działań w celu wykonania zadania, takich jak otwarcie czatu w nowym oknie, dodanie bloku kodu, przejście do ustawień lub zmiana swojej obecności, możesz po prostu wpisać ukośnik w polu tworzenia, wybrać polecenie i zakończyć zadanie szybko. Ta funkcja zacznie być wdrażana w czerwcu.
Współedytuj bloki kodu
Oszczędzaj czas, używając komponentów Loop do udostępniania i współedytowania kodu w aplikacji Teams, zamiast wysyłać wiele bloków kodu. Po prostu wstaw swój kod do komponentu Loop lub zamień natywny blok kodu w jeden. Następnie każdy, kto ma dostęp do komponentu Loop, będzie mógł go przeglądać i współedytować, dzięki czemu komunikacja będzie jaśniejsza i szybsza. Wdrożenie funkcji rozpocznie się w czerwcu.
Niestandardowe emotikony i reakcje
Wprowadź więcej kreatywności i ekspresji do swoich rozmów dzięki niestandardowym emotikonom i reakcjom. Prześlij własne, niestandardowe emotikony lub reakcje, aby spersonalizować rozmowę i odzwierciedlić kulturę zespołu. Używaj niestandardowych emoji, aby skutecznie udostępniać status lub udostępniać beztroskie emoji. Po przesłaniu niestandardowych emoji można ich używać tylko w dzierżawie użytkownika, ale po wysłaniu są widoczne dla wszystkich członków czatu. Administratorzy IT mogą decydować, kto ma uprawnienia do tworzenia niestandardowych emoji, usuwania niestandardowych emoji lub całkowitego wyłączenia tej funkcji. Niestandardowe emoji będą dostępne w publicznej wersji zapoznawczej w czerwcu.
Rozwijanie linków bezpośrednich, aby zobaczyć podgląd kodu
Możesz teraz łatwiej udostępniać kod swojemu zespołowi na czacie, wklejając łącze bezpośrednie wyświetlające bogaty podgląd z usługi Azure Dev Ops. Odbiorca może wyświetlić kod w Azure DevOps. Pomoże to Twojemu zespołowi zrozumieć kontekst bez opuszczania czatu. To jest teraz ogólnie dostępne.
Spotkaj się teraz na czacie grupowym
Jeśli chcesz omówić i przeprowadzić burzę mózgów ze swoim zespołem, rozpocznij szybki i nieformalny czat, korzystając z funkcji Spotkaj się teraz na czacie grupowym. Spotkaj się teraz na czacie grupowym umożliwia doraźną rozmowę w czasie rzeczywistym ze swoim zespołem – stanowiąc alternatywę dla formalnego, zaplanowanego spotkania. Niezależnie od tego, gdzie się znajdujesz, możesz rozpocząć rozmowę równie spontanicznie, jak wchodząc do biurka współpracownika. Czat jest częścią trwającego wątku czatu grupowego, dzięki czemu zawartość pozostaje w odpowiednim kontekście i można znaleźć informacje, kiedy ich potrzebujesz. Dzięki funkcji Spotkaj się teraz łatwiej jest sprawdzić, czy współpracownicy rozmawiają o danym problemie w czasie rzeczywistym i łatwo jest dołączyć. Czat grupowy Spotkaj się teraz będzie ogólnie dostępny w czerwcu.
Twórz wspaniałe obrazy bezpośrednio z czatu w aplikacji Teams dzięki nowej integracji z Microsoft Designer. Po prostu wpisz „@Designer” w polu czatu i opisz obraz, jaki sobie wyobrażasz, a wszyscy uczestnicy czatu grupowego będą mogli zobaczyć sugestie i współpracować nad ich udoskonaleniem, korzystając z dodatkowych podpowiedzi. Pracując samotnie, możesz także porozmawiać bezpośrednio z Projektantem, aby stworzyć dowolny obraz, jaki tylko przyjdzie Ci do głowy. Dzięki aplikacji Designer w aplikacji Teams tworzenie treści wizualnych staje się bardziej oparte na współpracy i integruje się z przepływem pracy. Projektant na czacie w aplikacji Teams będzie dostępny później tego lata
Inteligentne podsumowania wkrótce będą obsługiwać spotkania z włączoną wyłącznie transkrypcją, dzięki czemu użytkownicy będą mogli cieszyć się podsumowaniami generowanymi przez sztuczną inteligencję w przypadku większej liczby typów spotkań. Czasami uczestnicy spotkania mogą zdecydować się na transkrypcję spotkania bez jego nagrywania. W takich przypadkach użytkownicy korzystający z licencji Teams Premium i Copilot dla Microsoft 365 będą mogli uzyskać dostęp do notatek generowanych przez sztuczną inteligencję, zadań generowanych przez sztuczną inteligencję i wzmianek po spotkaniu, aby nadrobić zaległości. Jednak funkcje inteligentnego podsumowania opierające się na nagranym wideo, takie jak znaczniki na osi czasu umożliwiające dołączenie/opuszczenie spotkania, znaczniki na osi czasu umożliwiające udostępnianie ekranu, znaczniki na osi czasu prelegenta, tematy i rozdziały, nie będą dostępne, ponieważ opierają się na nagraniu spotkania. Wdrożenie funkcji rozpocznie się w czerwcu.
Dzięki inteligentnemu podsumowaniu zaplanowanych spotkań w kanale użytkownicy aplikacji Teams Premium i Copilot dla Microsoft 365 z licencją mogą z łatwością przeglądać nagrania spotkań według prelegentów i tematów, a także uzyskiwać dostęp do notatek ze spotkań generowanych przez sztuczną inteligencję, zadań generowanych przez sztuczną inteligencję i wzmianek o nazwiskach po spotkaniu w kanale kończy się. To jest teraz dostępne.
Pomóż chronić poufne spotkania dzięki rozszerzonym kontrolom umożliwiającym zarządzanie tym, kto może inicjować transkrypcję. Organizatorzy spotkań posiadający kwalifikujące się licencje będą widzieć w opcjach spotkania opcję „Kto może nagrywać i transkrybować” oferującą trzy możliwości: (1) organizatorzy i współorganizatorzy lub (2) organizatorzy, współorganizatorzy i prezenterzy lub ( 3) Nikt. W ten sposób organizatorzy spotkań będą mogli zarządzać rolami, które mogą inicjować nagrywanie i transkrypcję spotkania. Ta funkcja zacznie być wdrażana w czerwcu i będzie dostępna dla użytkowników korzystających z licencji Teams Premium i Copilot dla M365.
Administratorzy IT mogą ustawić uprawnienia do udostępniania treści podczas spotkań zewnętrznych w Microsoft Teams. Pomaga to zapobiegać przypadkowym wyciekom wrażliwych danych podczas spotkań prowadzonych przez innych najemców. Udostępnianie treści obejmuje udostępnianie ekranu i korzystanie z tablicy. Pamiętaj, że użytkownicy, którzy nie mogą rozpocząć sesji tablicy, nadal mogą przeglądać tablicę rozpoczętą przez inną osobę na spotkaniu i wchodzić z nią w interakcję. Jest to dostępne z licencją Teams Premium.
Wiele firm, takich jak podmioty świadczące opiekę zdrowotną i konsultanci, używa aplikacji Teams jako części własnej aplikacji lub witryny internetowej pod własną marką, aby łączyć się z klientami za pomocą rozmów wideo i czatu. Dostępnych jest teraz wiele nowych funkcji, które są już powszechnie używane w aplikacji Teams i można je osadzać w niestandardowych aplikacjach i witrynach internetowych utworzonych za pomocą usług Azure Communication Services:
- PowerPoint Live: zarówno prezenter, jak i publiczność mogą cieszyć się włączającym i wciągającym doświadczeniem, wykorzystując najlepsze elementy prezentacji w programie PowerPoint dzięki połączeniu i współpracy podczas spotkania Microsoft Teams.
- Reakcje na żywo: podczas spotkań wybierz emoji „reaguj” w elementach sterujących spotkania, aby podzielić się reakcjami na udostępniane treści.
- Udostępnianie plików podczas spotkania: użytkownicy aplikacji Teams mogą udostępniać pliki programu SharePoint na czacie użytkownikom dołączającym z niestandardowej aplikacji lub środowiska internetowego.
- Transkrypcja w czasie rzeczywistym za pomocą mowy AI platformy Azure: odbieraj tekst w czasie rzeczywistym z trwającego połączenia, aby zapewnić dokładne prowadzenie rejestrów. To jest w wersji zapoznawczej.
- Napisy kodowane: promuj dostępność, wyświetlając tekst ścieżki dźwiękowej w rozmowach wideo. Ta wersja, dostępna już dla połączeń między aplikacjami i zespołami, dodaje obsługę napisów kodowanych we wszystkich połączeniach między aplikacjami.
- Obraz w obrazie dla iOS i Androida: umożliwij klientom prowadzenie rozmów wideo podczas jednoczesnego przeglądania innych kart lub wykonywania zadań w innych oknach. Rozmowy wideo można odłączyć od oryginalnej karty i przenieść w dowolne miejsce na ekranie.
- Tłumienie hałasu podczas połączenia wideo: Zmniejsz hałas w tle i wzmocnij głos mówiącego, aby zminimalizować zakłócenia w połączeniach.
- Przesyłaj strumieniowo dźwięk na żywo za pomocą interfejsu API przesyłania strumieniowego audio. Wyodrębnij surowy dźwięk w dwóch formatach: (1) Dźwięk mieszany: Uczestnik nie może filtrować pliku audio. (2) Niezmiksowany dźwięk: izolowanie dźwięku różnych uczestników połączenia i wybieranie dźwięku określonego uczestnika.
- Centrum diagnostyki połączeń: analizuj dane połączeń z aplikacji do aplikacji Teams, aby zidentyfikować przyczyny niskiej jakości i niezawodności połączeń, w tym słabą łączność z Internetem, problemy ze zgodnością oprogramowania i problemy techniczne z urządzeniami.