Co nowego w Microsoft Teams 06 2025
Ulepszona kontrola pisowni z obsługą wielu języków
Ulepszona kontrola pisowni pomoże Ci upewnić się, że Twoje wiadomości są jasne i profesjonalne. Podczas wpisywania wiadomości w polu tworzenia wiadomości w aplikacji Teams wszelkie znalezione błędy zostaną oznaczone. Następnie możesz wybrać opcję ich poprawienia z opcji sugerowanych w menu rozwijanym, zignorować je lub dodać do słownika. Możesz dodać do listy języków maksymalnie trzy języki, umożliwiając sprawdzanie pisowni w każdym z nich.
Nowe środowisko czatu i kanałów Microsoft Teams w GCC
Nowe środowisko czatu i kanałów jest teraz dostępne dla użytkowników GCC. Nowe środowisko zostało zaprojektowane, aby pomóc Ci współpracować wydajniej i skuteczniej. Domyślnie jest proste, umożliwiając każdemu śledzenie tego, co ważne, a na żądanie jest wydajne, umożliwiając organizowanie informacji i komunikowanie się w wybrany przez Ciebie sposób. Nadążaj za czatem, kanałami i zespołami w jednym miejscu, używaj filtrów do sortowania wiadomości, twórz niestandardowe sekcje, aby organizować konwersacje według tematów i nie tylko.
Notatki ze spotkań obsługiwane przez Loop są teraz dostępne dla Microsoft 365 GCC High i DoD
Komponenty Teams Notes i Loop są teraz dostępne w środowiskach Microsoft 365 GCC High i DoD, umożliwiając współpracę w czasie rzeczywistym na czatach i spotkaniach. Komponenty Loop umożliwiają użytkownikom współtworzenie tabel, elementów akcji i list bezpośrednio na czatach, podczas gdy Collaborative Notes umożliwiają uczestnikom spotkań współtworzenie i współpracę nad ich planami spotkań, notatkami i elementami akcji. Jako komponenty Loop, te funkcje pozostają aktualne we wszystkich udostępnionych lokalizacjach, a przypisane zadania są automatycznie synchronizowane z Microsoft To Do i Planner w celu płynnego zarządzania zadaniami.
Możliwości CVI dla użytkowników spoza Teams, aby dołączyć do Ratuszy
Prelegenci mogą teraz używać własnych (niezwiązanych z Teams Rooms) urządzeń do wideokonferencji (VTC), aby bez wysiłku dołączyć i zaprezentować się w Teams Town Hall (Ratusze). Organizatorzy zobaczą zintegrowane kody dołączania Cloud Video Interoperability (CVI) w oknie dialogowym udostępniania wydarzenia Town Hall, które można udostępniać prezenterom. Korzystając z tych kodów dołączania, zaufane urządzenie CVI dołączy jako uczestnik, a następnie zostanie awansowane na prezentera. Prezenterzy na zaufanych urządzeniach CVI mogą wchodzić w interakcje z innymi osobami w pokoju zielonym przed rozpoczęciem wydarzenia, zapewniając płynne i inkluzywne doświadczenie. Ta możliwość wkrótce pojawi się w webinarium.
Określ, kto może zarządzać ekranem
Prelegenci Nowa opcja w Ratuszach umożliwia organizatorom wyznaczenie osób, które mogą zarządzać ekranem wyświetlanym uczestnikom podczas wydarzenia. Podobnie jak w przypadku wydarzeń Teams Live, wybrane osoby będą mogły rozpocząć wydarzenie, zarządzać tym, co widzą uczestnicy, i zakończyć wydarzenie, co pomoże zapewnić bardziej spójne wrażenia z wydarzenia. Różne opcje, które można wybrać, to „Organizator, współorganizatorzy i prezenterzy”, „Tylko organizator i współorganizator” i „Określone osoby”. Ta funkcja jest dostępna tylko dla ratusza. Już wkrótce w Teams Rooms na Windows.
Określ, kto może zarządzać ekranem
Prelegenci Nowa opcja w Ratuszach umożliwia organizatorom wyznaczenie osób, które mogą zarządzać ekranem wyświetlanym uczestnikom podczas wydarzenia. Podobnie jak w przypadku wydarzeń Teams Live, wybrane osoby będą mogły rozpocząć wydarzenie, zarządzać tym, co widzą uczestnicy, i zakończyć wydarzenie, co pomoże zapewnić bardziej spójne wrażenia z wydarzenia. Różne opcje, które można wybrać, to „Organizator, współorganizatorzy i prezenterzy”, „Tylko organizator i współorganizator” i „Określone osoby”. Ta funkcja jest dostępna tylko dla ratusza. Już wkrótce w Teams Rooms na Windows.
Użytkownicy mogą dołączyć do Ratuszy i Webinarów za pomocą kodów PSTN
Organizatorzy, prezenterzy i uczestnicy mogą teraz bezproblemowo dołączać do spotkań miejskich i webinariów za pomocą kodu Public Switched Telephone Network (PSTN) podanego w zaproszeniu. Po połączeniu zostaną automatycznie przekierowani do pokoju zielonego lub sesji na żywo, co zapewni płynne i wydajne działanie.
Szczegóły dotyczące wybierania numeru Teams Town Hall w oknie dialogowym wydarzenia współdzielonego
Organizatorzy i prezenterzy mogą dołączyć do spotkania typu Ratusz za pomocą szczegółów dotyczących wybierania numeru, w tym identyfikatora spotkania i kodu dostępu, podanych za pośrednictwem okna dialogowego wydarzenia współdzielonego dla organizatorów. Mogą się połączyć za pomocą tradycyjnych linii telefonicznych (PSTN) lub Microsoft Teams Rooms, co zapewnia udział nawet bez dostępu do Internetu lub komputera. Po połączeniu prezenterzy początkowo dołączają jako uczestnicy, a następnie są awansowani do statusu prezentera, co umożliwia im dostęp do pokoju zielonego lub sesji na żywo.
Dodaj prezentera z listy uczestników w Ratuszu lub Webinarze Teams
Organizatorzy mogą szybko dodać prezentera, dzwoniąc do niego bezpośrednio z listy uczestników. Gdy użytkownik zaakceptuje połączenie, natychmiast dołącza jako prezenter, automatycznie dołączając do pokoju zielonego (jeśli jest włączony) oraz do prywatnego czatu grupowego organizatora i prezentera. Dzięki oznaczeniu prezentera będą mogli udostępniać treści, kontrolować prezentację lub wchodzić w interakcje z innymi uczestnikami spotkania.
Organizatorzy i prezenterzy Ratuszy mogą dołączyć jako uczestnicy
Organizatorzy, współorganizatorzy i prezenterzy mogą teraz doświadczyć wydarzenia z perspektywy uczestnika, co pomaga im w wykrywaniu problemów, wprowadzaniu zmian w czasie rzeczywistym i ulepszaniu ogólnego doświadczenia na miejscu. W tym widoku niektóre funkcje spotkań, takie jak pytania i odpowiedzi, zostaną wyłączone tylko dla tego organizatora, podczas gdy szersze doświadczenie uczestników pozostanie niezmienione. Ta możliwość doprowadzi do bardziej dopracowanych, angażujących i niezapomnianych wydarzeń, które naprawdę znajdą oddźwięk u uczestników.
Zarządzanie powiadomieniami dla Ratuszy i webinarium
Organizatorzy i współorganizatorzy mogą kontrolować, kiedy wysyłać powiadomienia do prezenterów i uczestników, zmniejszając bałagan w wiadomościach e-mail poprzez minimalizowanie niepotrzebnych powiadomień. Po opublikowaniu wydarzenia wszelkie zmiany tytułu, daty i godziny, opisu lub listy uczestników automatycznie wyzwolą powiadomienia, ale tylko dla osób, których dotyczą. Wszystkie bieżące powiadomienia e-mail pozostaną niezmienione dla współorganizatorów, prezenterów i uczestników.
Podsumowanie Copilota dla przeniesionych połączeń
Inteligencja Copilota jest teraz zintegrowana z przepływami połączeń. Ta funkcja automatycznie wygeneruje podsumowanie połączenia, umożliwi edycję, a następnie umożliwi użytkownikom wysłanie podsumowania połączenia do celu transferu przed przekazaniem połączenia. Oznacza to płynniejsze przekazywanie, brak utraty kontekstu i brak konieczności konsultacji przed transferem.
Urządzenia telefoniczne: podsumowanie Copilot dla przeniesionych połączeń
Copilot sprawia, że przenoszenie połączeń jest bardziej płynne na urządzeniach Teams Phone dzięki obsłudze notatek podsumowujących generowanych przez AI. Na urządzeniu Teams Phone wystarczy wybrać opcję generowania notatek dotyczących przenoszenia połączeń przed ukończeniem przenoszenia, aby upewnić się, że odbiorca jest dobrze poinformowany. Przyspiesza to przenoszenie połączeń w szerszym zakresie środowisk pracy.
Obsługa przycisku Teams na wielu podłączonych urządzeniach peryferyjnych
Możesz teraz używać przycisku Teams na urządzeniach peryferyjnych bez konieczności ręcznego wybierania konkretnego urządzenia w ustawieniach urządzeń Teams. Zapewnia to płynniejsze poruszanie się po wielu certyfikowanych dla Microsoft Teams osobistych urządzeniach peryferyjnych USB (z przewodem lub kluczem sprzętowym) podłączonych do tego samego urządzenia hosta (takiego jak laptop). Na przykład możesz użyć przycisku Teams na zestawie słuchawkowym A, aby wyświetlić ekran przed dołączeniem do spotkania, a następnie użyć przycisku Teams na zestawie słuchawkowym B, aby dołączyć do spotkania, a następnie użyć przycisku Teams na podłączonym głośniku, aby podnieść rękę na spotkaniu itp.
Możliwość ustawienia nowych dzwonków w Teams Mobile
Teams obsługuje teraz wiele dzwonków na urządzeniach mobilnych. Wybierz spośród wielu dźwięków — nie ograniczając się już do domyślnego — co pozwala na bardziej spersonalizowane wrażenia z połączeń i łatwiejsze rozróżnianie typów połączeń. Na przykład pracownicy fabryki w głośnym środowisku produkcyjnym mogą zastosować głośniejszy dzwonek. Albo pracownicy informatyczni mogą ustawić odrębny dzwonek, gdy współpracownicy przekierowują połączenia, aby łatwiej rozpoznawać potencjalne eskalacje klientów.
Otwieranie połączeń w małym oknie w Teams

Sygnał oczekiwania na połączenie
Asystent AI w portalu Teams Rooms Pro Management

Raporty o jakości połączeń dla pokoi BYOD w portalu Pro Management

Rozszerzona i ulepszona obsługa urządzeń peryferyjnych dla przestrzeni BYOD
Informacje dotyczące kondycji urządzeń z systemem Android w portalu Pro Management

Spotkanie dziedziczy etykietę z udostępnionych plików — GCC [Premium]
- Jeśli administrator włączył opcję automatycznej etykiety, poufność spotkania zostanie automatycznie zaktualizowana, aby dopasować ją do poufności udostępnionego pliku.
- Jeśli administrator włączył rekomendację etykiet, organizator otrzyma powiadomienie, które zaleca organizatorowi uaktualnienie poufności spotkania, aby dopasować ją do udostępnionego pliku.

Certyfikowane urządzenia Teams – przykład
Logitech Rally Board 65 + Tap IP for Teams Rooms on Android (wireless)
