Rejestracja zakupów w firmie.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą propozycją aplikacji do rejestracji zakupów firmowych dla Office365.
Dla kogo
Dla działów: zakpów, finansowych, całej firmy
Proces
Zastosowanie
Nasze narzędzie pozwala w intuicyjny sposób na rejestracje zakupów firmowych. Następnie wnioski są przesyłane do przełożonego z prośbą o akceptacje oraz do działu zakupów celem realizacji.
Nasza aplikacja posiada wbudowany system uprawnień, który rozróżnia odpowiednie role użytkowników i zależności od uprawnień mają oni dostęp do różnych danych i funkcji.
Działanie
Użytkownicy tworzą wniosek, w którym definiują jego nagłówek a następnie dodają pozycje.
Większość danych wylicza się automatycznie. Użytkownik wskazuje jedynie MPK. (W ramach wdrożenia również tą wartość możemy z automatyzować).
Następnie wnioskodawca wpisuje poszczególne pozycje wniosku. Po zapisaniu wniosku zostaje on przesłany z prośba o decyzje do przełożonego. Użytkownik natomiast ma możliwość podejrzenia wszystkich swoich wniosków niezleżenie od statusu.
Przełożony ma dostęp do wszystkich wniosków swoich podwładnych. Każdy z tych wniosków może zaakceptować lub odrzucić. O każdej decyzji wnioskodawca zostanie poinformowany.
Zaakceptowane wnioski zostaną przesłane do działu zakupów. Tam wyznaczona osoba będzie mogła rozdzielić wybraną pozycje z zaakceptowanego wniosku do realizacji konkretnej osobie w swoim dziale. Osoba ta będzie odpowiedzialna za realizacje przydzielonej mu konkretnego zakupu.
Osoba realizująca zakup ma możliwość umieszczenia jednego z 3 statusów realizacji. Status ten pojawi się przy danej pozycji i będzie również widoczny dla wnioskodawcy.
Dodatkowo opiekun procesu mam możliwość definiowania poszczególnych osób, które mogą podejmować decyzje w specjalnym panelu
Naszą aplikacje można poszerzyć o dodatkowe raporty i zestawienia.
Zalety
- Lepsza kontrola kosztów w organizacji
- Wyłapywanie podejrzanych zakupów
- Szybsze podejmowanie decyzji zakupowych
- Historia wszystkich zakupów
- Dostęp do informacji na różnych urządzeniach
- Łatwość obsługi narzędzia dla wnioskodawcy, przełożonego i działu zakuów
- Możliwość rozbudowy o dodatkowe funkcje
- Całkowita integracja z Office 365