Aplikacja Wniosek o zakup na bazie platformy Office 365.

Lepsza kontrola wydatków w organizacji. Aplikacja Wniosek o zakup wspiera decyzje o zakupach pracowników przez przełożonych. Narzędzie umożliwia  łatwą rejestrację wniosków zakupowych w firmie. Pozwala zautomatyzować i usprawnić proces zakupów firmowych. Aplikacja może być stosowana zarówno do jednorazowych zakupów biurowych, administracyjnych jak i do powtarzalnych zakupów na zakład produkcyjny.

Wniosek o Zakup Office365 powerapps

Rejestracja zakupów w firmie.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą propozycją aplikacji do rejestracji zakupów firmowych dla Office365.

wniosek o zakup Office 365

Dla kogo

Dla działów: zakupów, finansowych, całej firmy

Proces

Wniosek o zakup w Office365

Zastosowanie

Nasze narzędzie pozwala w intuicyjny sposób na rejestracje zakupów firmowych. Następnie wnioski są przesyłane do przełożonego z prośbą o akceptacje oraz do działu zakupów celem realizacji.
Nasza aplikacja posiada wbudowany system uprawnień, który rozróżnia odpowiednie role użytkowników i w zależności od uprawnień mają oni dostęp do różnych danych i funkcji.

wniosek o zakup Office 365

Działanie

Użytkownicy tworzą wniosek, w którym definiują jego nagłówek a następnie dodają pozycje.
Większość danych wylicza się automatycznie. Użytkownik wskazuje jedynie MPK. (W ramach wdrożenia również tą wartość możemy z automatyzować).

Wniosek o zakup w Office 365

Następnie wnioskodawca wpisuje poszczególne pozycje wniosku. Po zapisaniu wniosku zostaje on przesłany z prośba o decyzje do przełożonego. Użytkownik natomiast ma możliwość podejrzenia wszystkich swoich wniosków niezleżenie od statusu.

moje wnioski
Przełożony ma dostęp do wszystkich wniosków swoich podwładnych. Każdy z tych wniosków może zaakceptować lub odrzucić. O każdej decyzji wnioskodawca zostanie poinformowany.

Wniosek o zakup w Office365
Zaakceptowane wnioski zostaną przesłane do działu zakupów. Tam wyznaczona osoba będzie mogła rozdzielić wybraną pozycje z zaakceptowanego wniosku do realizacji konkretnej osobie w swoim dziale. Osoba ta będzie odpowiedzialna za realizacje przydzielonego mu konkretnego zakupu.

Wniosek o zakup w Office365
Osoba realizująca zakup ma możliwość umieszczenia jednego z 3 statusów realizacji. Status ten pojawi się przy danej pozycji i będzie również widoczny dla wnioskodawcy.

Wniosek o zakup w Office365
Dodatkowo opiekun procesu mam możliwość definiowania poszczególnych osób, które mogą podejmować decyzje w specjalnym panelu

Wnioski o zakup w Office 365

Naszą aplikacje można poszerzyć o dodatkowe raporty i zestawienia.

Zalety

  • Lepsza kontrola kosztów w organizacji
  • Wyłapywanie podejrzanych zakupów
  • Szybsze podejmowanie decyzji zakupowych
  • Historia wszystkich zakupów
  • Dostęp do informacji na różnych urządzeniach
  • Łatwość obsługi narzędzia dla wnioskodawcy, przełożonego i działu zakupów
  • Możliwość rozbudowy o dodatkowe funkcje
  • Całkowita integracja z Office 365

Aplikacje Systeo 365

Dla admnistracji, biura zarządu

wniosek o zakup office365kancelaria wwwparking systeoRezerwacja Biurek Hot Desk Office365 Systeo

Dla działów personalnych (HR)

ocena okresowa SMPlanowanie Urlopów Systeo kwadratSysteo nowy pracownik Onboarding Office365intranet systeo sharepoint komunikacjaAnkiety Satysfakcji Pracowników Systeo

Dla działów sprzedaży (SD)

reklamacje banerfoto dokumentacja dla Office365 Systeo

Dla marketingu

konferencja systeo intro

Dla działów jakość (QM)

audyty systeo mini