Kontrola wydatków w firmie

INTUICYJNE NARZĘDZIE SPRAWDZANIA WYDATKÓW
Narzędzie wspierające decyzje o zakupach pracowników przez przełożonych. Aplikacja może być stosowana zarówno do jednorazowych zakupów biurowych, administracyjnych jak i do powtarzalnych zakupów na zakład produkcyjny.

Rejestracja zakupów w firmie.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą propozycją aplikacji do rejestracji zakupów firmowych dla Office365.

wniosek o zakup Office 365

Dla kogo

Dla działów: zakpów, finansowych, całej firmy

Proces

Wniosek o zakup w Office365

Zastosowanie

Nasze narzędzie pozwala w intuicyjny sposób na rejestracje zakupów firmowych. Następnie wnioski są przesyłane do przełożonego z prośbą o akceptacje oraz do działu zakupów celem realizacji.
Nasza aplikacja posiada wbudowany system uprawnień, który rozróżnia odpowiednie role użytkowników i zależności od uprawnień mają oni dostęp do różnych danych i funkcji.

wniosek o zakup Office 365

Działanie

Użytkownicy tworzą wniosek, w którym definiują jego nagłówek a następnie dodają pozycje.
Większość danych wylicza się automatycznie. Użytkownik wskazuje jedynie MPK. (W ramach wdrożenia również tą wartość możemy z automatyzować).

Wniosek o zakup w Office 365

Następnie wnioskodawca wpisuje poszczególne pozycje wniosku. Po zapisaniu wniosku zostaje on przesłany z prośba o decyzje do przełożonego. Użytkownik natomiast ma możliwość podejrzenia wszystkich swoich wniosków niezleżenie od statusu.

moje wnioski
Przełożony ma dostęp do wszystkich wniosków swoich podwładnych. Każdy z tych wniosków może zaakceptować lub odrzucić. O każdej decyzji wnioskodawca zostanie poinformowany.

Wniosek o zakup w Office365
Zaakceptowane wnioski zostaną przesłane do działu zakupów. Tam wyznaczona osoba będzie mogła rozdzielić wybraną pozycje z zaakceptowanego wniosku do realizacji konkretnej osobie w swoim dziale. Osoba ta będzie odpowiedzialna za realizacje przydzielonej mu konkretnego zakupu.

Wniosek o zakup w Office365
Osoba realizująca zakup ma możliwość umieszczenia jednego z 3 statusów realizacji. Status ten pojawi się przy danej pozycji i będzie również widoczny dla wnioskodawcy.

Wniosek o zakup w Office365
Dodatkowo opiekun procesu mam możliwość definiowania poszczególnych osób, które mogą podejmować decyzje w specjalnym panelu

Wnioski o zakup w Office 365

Naszą aplikacje można poszerzyć o dodatkowe raporty i zestawienia.

Zalety

  • Lepsza kontrola kosztów w organizacji
  • Wyłapywanie podejrzanych zakupów
  • Szybsze podejmowanie decyzji zakupowych
  • Historia wszystkich zakupów
  • Dostęp do informacji na różnych urządzeniach
  • Łatwość obsługi narzędzia dla wnioskodawcy, przełożonego i działu zakuów
  • Możliwość rozbudowy o dodatkowe funkcje
  • Całkowita integracja z Office 365

Wideo wniosek o zakup