Obieg korespondencji przychodzącej i wychodzącej dla Office 365.

Narzędzie wspiera zarządzanie korespondencją firmową. Dzięki aplikacji Obieg Korespondencji możesz uporządkować rejestr pism przychodzących i wychodzących w Twojej firmie. Nie musisz inwestować w dodatkowe licencje. Obsługa korespondencji realizowana jest na bazie twojego środowiska Office 365.

Najważniejsze zalety

  • Elektroniczna rejestracja pism przychodzących i wychodzących
  • Dekretacja pism do wyznaczonych osób w firmie
  • Kontrola czasu na zapoznanie się z treścią pisma
  • Przypomnienia i powiadomienia w formie mailowej
  • Integracja z danymi Office 365 (Word, Excel, itp.)
  • Zdalny dostęp do wszystkich dokumentów na różnych urządzeniach
  • Bezpieczeństwo i zgodność z RODO
  • Obsługa w ramach posiadanych licencji Office 365
  • Łatwość obsługi narzędzia, znajome środowisko Office 365
  • Szybkie wdrożenie narzędzia (około 1 tygodnia w wersji bez zmian funkcjonalnych)
  • Możliwa rozbudowa funkcjonalna

 obieg korespondencji systeo

Dla kogo

Dla działu administracji, sekretariatu, kancelarii w firmie, całej firmy

Opis

Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej w formie elektronicznej dostępnej dla platformy Office 365. Aplikacja Obieg Korespondencji pozwala na rejestrację całej korespondencji tradycyjnej, która dociera do firmy oraz jest z niej wysyłana.

Po zarejestrowaniu dokumentu w aplikacji osoba rejestrująca przekazuje go do dekretacji dla wskazanej osoby merytorycznej. Aplikacja kontroluje czy wyznaczona osoba zapoznała się z treścią dokumentu. Monitorowany jest status dekretacji. W raporcie działań możemy szybko zidentyfikować, które pisma zbyt długo oczekują na zapoznanie się z nimi.

Aplikacja Obieg Korespondencji zawiera moduł Kontrahent, który pozwala na rejestrację nadawców dokumentów w osobnej liście. Pozwoli to przy powtarzalnej korespondencji od tego samego nadawcy na wybranie danych adresowych bez konieczności wpisywania ich ponownie.

Nasze narzędzie pozwala także na rejestrację dokumentów finansowych takich jak faktura czy rachunek. Jeżeli następuje zmiana rejestrowanego dokumentu to aplikacja będzie wymagała podania innych danych oraz ścieżka przekazania dokumentu zostanie automatycznie zmieniona.

Galeria - obieg korespondencji

Nowa korespondencja
Nowa korespondencja
Lista kontrahentów
Lista kontrahentów
Lista dekretacji
Lista dekretacji
Moja korespondencja
Moja korespondencja
Lista korespondencji
Lista korespondencji
Urządzenia mobilne
Urządzenia mobilne

Kontakt i wycena

Po wysłaniu zapytania prześlemy Państwu dokładny opis aplikacji oraz wstępną wycenę.

Aplikacje Systeo 365

Dla admnistracji, biura zarządu

wniosek o zakup office365kancelaria wwwparking systeoRezerwacja Biurek Hot Desk Office365 Systeo

Dla działów personalnych (HR)

ocena okresowa SMPlanowanie Urlopów Systeo kwadratSysteo nowy pracownik Onboarding Office365intranet systeo sharepoint komunikacjaAnkiety Satysfakcji Pracowników Systeo

Dla działów sprzedaży (SD)

reklamacje banerfoto dokumentacja dla Office365 Systeo

Dla marketingu

konferencja systeo intro

Dla działów jakość (QM)

audyty systeo mini