Obieg korespondencji przychodzącej i wychodzącej dla Office 365.

Narzędzie wspiera zarządzanie korespondencją firmową. Dzięki aplikacji Kancelaria możesz uporządkować rejestr pism przychodzących i wychodzących.

Kancelaria dla Office 365 Systeo

  • Elektroniczna rejestracja pism przychodzących i wychodzących
  • Dekretacja do wyznaczonych osób w firmie
  • Wyznaczony czas na zapoznanie się z treścią pisma
  • Przypomnienia i powiadomienia w formie mailowej
  • Integracja z Office 365
  • Zdalny dostęp do dokumentów

Dla kogo

Dla działu administracji, sekretariatu, kancelarii w firmie, całej firmy

Zastosowanie

Obsługa tradycyjnej korespondencji przychodzącej i wychodzącej w formie elektronicznej dostępnej dla platformy Office 365. Aplikacja Kancelaria pozwala na rejestrację całej korespondencji tradycyjnej, która dociera do firmy oraz jest z niej wysyłana.

Po przyjściu nowej korespondencji lub po jej wysłaniu rejestrujemy ją za pomocą dedykowanego formularza.

nowa korespondencja systeo

Rys. 1.1. Rejestracja nowej korespondencji

W polu nadawca możemy skorzystać z bazy wcześniej wprowadzonych nadawców lub adresatów co znacznie skraca rejestrację nowego dokumentu.

kontrahenci lista systeo

Rys. 1.2. Moduł zarządzana adresatami/nadawcami

Naszą aplikację zaprojektowaliśmy w ten sposób, że większość pism przechodzi przez zarząd, który dalej dekretuje kto ma się zająć daną korespondencją. Możemy jednak dopasować proces do Państwa oczekiwań.

lista dekretacji systeo

Rys. 1.3. Dekretacja dokumentu przez zarząd

Aplikacja Kancelaria kontroluje czy wyznaczona osoba zapoznała się z treścią dokumentu. W raporcie działań możemy szybko zidentyfikować, które pisma zbyt długo oczekują na zapoznanie się z nimi.

lista korespondencji systeo

Rys. 1.4. Ekran z listą korespondencji

Ważnym elementem naszej aplikacji jest to, że każdy zainteresowany może w szybki sposób zlokalizować dane pismo.

moja korespondencja systeo

Rys. 1.5. Zapoznanie się z dokumentacją

Czas wdrożenia

  • 3 dni w wersji bez zmian funkcjonalnych

Zalety

  • Zgodność z RODO na poziomie certyfikatu firmy Microsoft
  • Bezpieczeństwo i ochrona danych firmowych
  • Łatwość obsługi narzędzia i szybkie wdrożenie
  • Brak konieczności zakupu dodatkowych licencji plus znajome środowisko Office
  • Zdalny dostęp do dokumentów na różnych urządzeniach

Kontakt i  wycena

  • Wypełnij formularz na stronie
  • Telefon: 783 472 777
  • Mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Aplikacje Systeo 365

Dla admnistracji, biura zarządu

wniosek o zakup office365kancelaria wwwparking systeo

Dla działów personalnych (HR)

ocena okresowa SMPlanowanie Urlopów Systeo kwadratSysteo nowy pracownik Onboarding Office365intranet systeo sharepoint komunikacja

Dla działów sprzedaży (SD)

reklamacje banerfoto dokumentacja dla Office365 Systeo

Dla marketingu

konferencja systeo intro

Dla działów jakość (QM)

audyty systeo mini